Beef en Steak

Wat zou het zijn ???

BernhardQ

Pitmaster
Kwam zojuist het volgende tegen. Ik weet niet hoe het met julie is maar ik ben benieuwd?! 😃🤔

"Something new is coming… 🔥 We’re adding a new member to the Big Green Egg family. Stay tuned to our socials. 👀"

Welke hersenspinsels hoe gek dan ook komt in jullie op?

* Big Green keramische sategrill
* Big Green Egg EGG dus met bolle bodem
* Big Green Oven - pizzaoven
* Big Green BAM! WEGWERP BBQ
* Big Green smoker
* Big Green electric -Elektrische bbq voor op campings

Ik hoop iig iets beters dan de bge Chiminea.

Laatst bewerkt:
Ik heb echt geen idee. Ik hoop iets beters dan die smoke toren :). BGE mag wel vaker toffe nieuwe dingen uitbrengen vind ik, ze lopen kwa innovatie wel wat achter.

gewoon BGE, maar dan in een ander kleurtje? Vaak durven zo'n grote aankondigingen op een sisser uitdraaien.

The Onyx.
Dus toch zwart

• Leuk
Waarderingen: Noah
Wel tof! Leuke touch dat ie zwart lijkt maar toch groen oplicht in de zon!

Big Blue Egg?

Voor BGE als merk zou de kleur juist een grote onthulling zijn t.o.v. andere merken.
Je zat in de goede richting!

Moet zeggen dat ik weinig met dit soort 'productontwikkeling' heb. Bestaande ketel, met een ander likje verf. Ieder z'n ding, zullen we maar zeggen!

Ik denk dat mijn vrouw direct voor deze was gegaan, ik vind hem zelf ook wel mooi. Op het eerste gezicht (heb alleen het filmpje bekeken), lijkt ie op de buitenkant wel erg veel op de oude The Bastard (Black Bastard).

Hij is niet echt zwart, meer donkergroen. Wel mooi, niet voor mij. Ik hou het bij de originele.
Daarentegen vind ik het wel raar dat ze niet wat dieper in gaan op de rest van de "vernieuwingen". Er zit namelijk een nieuwe conveggtorbasket en nieuwe grill grates in.

Mooie kleur maar geen reden om meteen om te gaan.
Dikkere spijlen en daardoor minder dwars spijlen is wel een verbetering denk ik?

Hm oke, jammer 😂

Ander kleurtje en wat andere basket andere deflector plates ( 2 halve maantjes ) niks nieuws onder de zon.

Wanneer gaat kamado joe een groene uitbrengen 🤣

Terug
Bovenaan Onderaan