BasBQ
Beef en Steak

wat zijn nou de beste Youtbe channels?

Eat more Vegans top
How to bbq right top
Noskos top
Nasq top
Bbq pitboys top goooood
Gertjan kiers vind ik helemaal niks
 
top, dat zijn al heel wat goede suggesties, ik heb ze allemaal in de openingspost gezet
 
4. Guga foods, vooral oude filmpjes over hoe hij een picanha etc klaarmaakt. Mooie beelden ook en gewoon een likable guy vind ik. Alleen tegenwoordig is alles zo duur mogelijk dus niet haalbaar voor mij.
Vind hem niet echt meer de moeite. Precies wat jij zegt, tegenwoordig is het alleen nog maar onzin om relevant te blijven in het algoritme heb ik het idee. Dry agen in honing en dat soort zwets. Ja er zijn inderdaad heel veel mensen die een ribstuk van 150 euro gaan dry agen in de zeldzaamste honing die er is.
 
BBQ Proof
2 gasten uit Spakenburg die gewoon een hoop lol hebben met barbecuen, leuk om te volgen en hun carpacciorollade is echt een aanrader.
 
Mijn favo is denk ik toch wel Brad van Chuds bbq


of word ik nu geroyeerd?

Daarnaast kijk ik ook veel van het bestaande.

De filmpjes van Noskos vind ik ook echt top. Vooral de toegankelijkheid. Niet te ingewikkeld. (ga vooral zo door)
 
Het valt me op dat (bijna) alle barbecue gepresenteerd worden door mannen. Zou het dan toch kloppen wat men zegt: dat barbecuen een mannending is?
Deze vraag is NIET bedoeld om een diversiteitsdiscussie op te roepen, het valt gewoon op.
 
Low n Slow Basics
Baby back maniac, ook altijd leuk. Het is hem aan te zien dat hij van het goede leven houdt.
 
Volgens mij gaat er iets niet goed. NasQ staat onder EN en Guga onder NL bijvoorbeeld.
 
Het valt me op dat (bijna) alle barbecue gepresenteerd worden door mannen. Zou het dan toch kloppen wat men zegt: dat barbecuen een mannending is?
Deze vraag is NIET bedoeld om een diversiteitsdiscussie op te roepen, het valt gewoon op.
96% van mijn kijkers op YouTube is man. Op Instagram is dat 88%. Dat zegt genoeg denk ik. Het is niet dat ik speciaal voor mannen content maak zoals sommigen.
 
Wel raar, maar volg niet echt filmpjes. Ik lees liever het recept :ROFLMAO: Ben te ongeduldig om die filmpjes uit te kijken.
En moet eerlijk bekennen dat het meestal wel van de website van Noskos komt. Daarnaast maak ik ook wel eens gebruik van de site van BBQhelden.

Maar ben wel geabonneerd op sommige kanalen (Noskos, Nas, ...) en volg ik wel een paar mensen op instagram.
 
Ik denk dat Big Green Egg Nederland ook wel bij het lijstje mag komen. > https://www.youtube.com/channel/UC7RCFL55PaNbcp2t_ki1b4A
Veel live streams die gevuld worden met mooie info, tuurlijk moet je even door de 'BGE-termen' heen kijken en luisteren ( of niet ).
Maar Michel Lambermon doet dat wel goed vind ik. Ook tijdens livestreams echt de meest absurde vragen die gesteld worden voor glutenvrij etc, hij heeft overal antwoord op. Gertjan van Dijk ook prima, rustige uitleg.
Al met al een leuk kanaal, wat nog een beetje aan het opstarten is volgens mij.
 
Bbqproof en bbq experience center hebben ook leuke content. Beide NL
 
Leuk topic dit. Heb nog een paar namen/kanalen die ik graag kijk (naast wat hierboven al is benoemd):
 
Dit is ook een leuk topic. hij wordt alleen al een tijdje niet bijgehouden in de beginpost.. zal ik een nieuwe starten en die beter bijhouden?
Gaan we gewoon vanaf deze lijst verder..
 
Mijn favo is denk ik toch wel Brad van Chuds bbq

https://youtube.com/c/ChudsBbq
of word ik nu geroyeerd?
emoji16.png

ChudsBBQ is hier ook vaste prik.
Niet zo zeer voor de recepten of technieken, maar gewoon omdat hij vermakelijke filmpjes maakt.

SmokingDadBBQ heb ik gekeken om het bbq-en op de kamado goed onder de knie te krijgen, maar kijk ik tegenwoordig niet zo veel meer.

Pitmaster X keek ik eerst ook regelmatig, maar daar ben ik vanaf gestapt. Ik vind het zo nep en gemaakt, weinig vertrouwen in de oprechtheid van zijn mening (met al die sponsors ook). Ik heb altijd het idee dat alles wat hij maakt bij voorbaat al 'amazing' en 'juicy' is, ook al zou het de taaiste schoenzool zijn die je maar kan indenken.

Eigenlijk het enige kanaal waar ik regelmatig ook echt recepten vanaf haal om zelf te maken is van onze eigen @noskos, dat zegt genoeg over wat ik van zijn kanaal vind denk ik! Ga door zo Dennis 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan