BasBQ
Beef en Steak

Wat zijn aanraders om mee terug ten nemen uit USA

 
 

RoBBQ

Stoker
Berichten
392
We gaan dit jaar weer eens op vakantie naar de USA, Los angeles en Las vegas, en nog wat meer rond rijden.
Zijn enigzins geboden aan 2 weekenden ivm met het dragracen (kijken , helaas niet zelf rijden) dus geen uitstapje van 500 mijl de andere kant op ;)


Calafornia en Nevade zijn niet de "echte BBQ" staen van de USA, maar we gaan dit keer toch een poging wagen om wat BBQ spullen mee terug te nemen.

Dus wat zijn aanraders om echt naar op zoek te gaan, en misschien heeft iemand wel leuke adressen om langs te gaan.

Had al gezien op de site van noskos, dat Memphis Championship Barbecue, Las Vegas, NV in iedergeval geen aanrader was.
 
Eeeh in LA zou je eigenlijk even moeten kijken of je bij Big Mista langs kunt, die staat met zijn BBQ spul op markten en is één van de BBQ Brethren. http://bigmista.com/vending/ is ook één van de mensen die heeft geholpen met het ontwerp van de UDS :D

Verder is Tri-Tip koning in California, maar ik heb zo 1, 2, 3 daar geen adres voor je. Ook in Vegas moet toch nog wel wat te vinden zijn lijkt me, er is daar zo veel.

Dingen om mee terug te nemen, ook lastig, in welke richting zoek je het? Elke beetje grote supermarkt (en dat zijn ze zowat allemaal :)) heeft een leuke selectie BBQ saus, rubs etc. Voor Mexicaans spul zit je natuurlijk ook goed daar of duik in een wat louchere wijk de Super Mercado in voor al je Mexicaanse pepers e.d.

Ik zal van de week nog wel even in de boeken duiken voor andere adresjes van restaurants.
 
Thanks,

Ben naar niks speciaals op zoek, maar ga nu voor de 4de keer naar LA en vegas (Drag race fan), maar wilden dit keer de missie eens wat uitbreide.
En in plaats van zelf wiel uit vinden dacht ik , wie weet heeft iemand op het forum al wat adresjes.

en we zijn al eens in de wat "louchere wijken" geweest, ervaring opzich :) en daar wat pepers geshopped, en wat kruiden mixen.

Die big mista staat in de lijst van To Do.

zal eens googleén Tri Tip.
daar komen inderdaad een hoop adressen mee boven :) nu nog eens een selectie maken.



Alvast bedankt voor de moeite.



 
Terug
Bovenaan Onderaan