BasBQ
Beef en Steak

Wat wel en wat juist NIET mee te nemen bij de Sligro

dannycnl

Vuurmaker
Berichten
76
EINDELIJK, na veel vragen en zoeken kan ik zaterdag eindelijk naar de Sligro,

Maar nu is de vraag ik lees dat er veel verschillende soort kokosbriketten zijn en houtskool en dat de kwaliteit ook bij de Sligro nogal eens verschilt.
Nu is de Blackranch Houtskool in de aanbieding en die wil ik zeker meenemen.
Maar zijn ik zoek eigenlijk ook Kokosbriketten omdat deze beter zijn dan de Weber briketten die ik nu gebruik.

Ik zoek ook nog spareribs bij de Makro ben ik goed op de hoogte maar zijn ze bij de Sligro beter of is er weinig tot geen verschil?
Verder vroeg ik me af of er dingen zijn die ik zeker niet moet missen en laten liggen als ik bij de Sligro ben.
Ik ga naar de sligro in Veghel toe.
Graag hoor ik jullie tips:)

Groeten danny
 
Sligro kokos a-kwaliteit is het type voor je briketten
 
Wat vragen ze nu voor de BlackRanch? Ik heb zitten zoeken in de folder, maar zie de aanbieding niet staan....
 
Het verschilt per zak hoor ik ,maar de blackranch moet je wel op temperatuur laten komen. Anders geeft deze nogal een vettige rooksmaak af. (mijn ervaringen zijn niet geweldig met Blackranch. ik heb dan liever de Peco.)
De spareibs bij de Sligro zijn wel duurder maar meestal goed bevleesd. kijk er even naar wat je meeneemt. Je kan ze ook per 2/3 krijgen vacuum verpakt
 
Ik gebruik de kokos briketten van Sligro al lang en naar volle tevredenheid.
 
De Black Ranch kost t/m volgende week ?15 ex BTW, dus ?18.15 inclusief. Hele nette prijs om de voorraad mee uit te breiden.
 
coelho zei:
De Black Ranch kost t/m volgende week ?15 ex BTW, dus ?18.15 inclusief. Hele nette prijs om de voorraad mee uit te breiden.

Best aardig inderdaad. Als ik nu echter n?g een paar zakken kool in de schuur zou willen zetten, wordt het waarschijnlijk een echtscheiding :D
 
El Fumarole zei:
Best aardig inderdaad. Als ik nu echter n?g een paar zakken kool in de schuur zou willen zetten, wordt het waarschijnlijk een echtscheiding :D

Alweer  :-O .............. :D
 
Thx voor de reacties mensen, had idd zelf ook wat tegenstrijdige berichten gelezen over de smaak die BR houtskool kan afgeven.
Hopelijk hebben ze bij de slgro ook meer Sauzen en rubs, en misschien een leuk gietijzer pannetje.
Ik ben benieuwd morgen:)
 
De spareribs van de Sligro zijn erg goed
De visjes (zalm) is prima en je hoeft niet gelijk een hele vis te kopen.
De coquilles (vers) doen het ook prima
Verder is de groente en kruiden afdeling van de Sligro erg uitgebreid.

Niet meenemen bij de Sligro, wijn! heb daar nog nooit een echt lekker wijntje weten te vinden.
 
Kun je bij de Sligro alleen groothandel-hoeveelheden halen, of ook 'priv?-porties'. Bijvoorbeeld eendeborst of zalm? Ik hoef niet meteen een kilo of meer te hebben namelijk, de vriezer zit al vol genoeg ;-)
 
mrwolf zei:
Kun je bij de Sligro alleen groothandel-hoeveelheden halen, of ook 'priv?-porties'. Bijvoorbeeld eendeborst of zalm? Ik hoef niet meteen een kilo of meer te hebben namelijk, de vriezer zit al vol genoeg ;-)

Ik vind dat een beetje een gewetensvraag, persoonlijk vind ik van niet, het is en blijft een groothandel.
 
Ik vraag of het mogelijk is, niet of het wenselijk is  ;)

Daar zit weinig geweten aan, of het kan, of het kan niet...  :D
 
Als er bij de "groothandels" geen priv? aankopen gedaan zouden worden hadden ze veel minder omzet...... je kunt er zeker "priv?-porties" kopen, als ik picanha haal bij de Sligro dan snijden ze het stuk er af wat ik graag wil hebben.
 
mrwolf zei:
Ik vraag of het mogelijk is, niet of het wenselijk is  ;)

Daar zit weinig geweten aan, of het kan, of het kan niet...  :D

Sligro doet minder moeilijk over kleinere porties. Zo is het mogelijk om een stuk zalm te kopen, bij Makro moet je een hele kant nemen.
 
harlin zei:
mrwolf zei:
Ik vraag of het mogelijk is, niet of het wenselijk is  ;)

Daar zit weinig geweten aan, of het kan, of het kan niet...  :D

Sligro doet minder moeilijk over kleinere porties. Zo is het mogelijk om een stuk zalm te kopen, bij Makro moet je een hele kant nemen.

Hier bij de Sligro kun je bijna alles in kleinere porties krijgen. En de zalm bij Makro ook hoor, hoef ik geen hele zijde? Dan koop ik geen hele zijde. Dat is dan misschien filiaalafhankelijk.
 
Sligro: Tipo 00 voor pizzadeeg!
 
FelixH zei:
Sligro: Tipo 00 voor pizzadeeg!


Hebben ze dat daar, geweldig. Ben de hele regio al afgestruind om dat te vinden. Makro heeft dat trouwens ook niet.  :)  Ik ben er blij!
 
harlin zei:
mrwolf zei:
Ik vraag of het mogelijk is, niet of het wenselijk is  ;)

Daar zit weinig geweten aan, of het kan, of het kan niet...  :D

Sligro doet minder moeilijk over kleinere porties. Zo is het mogelijk om een stuk zalm te kopen, bij Makro moet je een hele kant nemen.
Dat zal dan wel per vestiging verschillen, maar in Grunn hoeft dat in ieder geval niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan