BasBQ
Beef en Steak

wat voor naam geef jij je BBQ?

 
 

rudik

Kooltjesharker
Berichten
201
Ik ben benieuwd of jullie je BBQ een naam hebben gegeven. Er zijn hele volksstammen die bijvoorbeeld hun auto een naam geven.
Persoonlijk praat ik over"de grote, de middelste en de kleine". Als er in de toekomst nog een UDS bijkomt zal het wel "de lelijke" worden denk ik.
 
" het Ei".
 
The Oval Office
 
ik heb helemaal niks met namen voor mijn bbq's
 
Ik noem hem triest genoeg meestal bij z'n volledige naam.....
 
Hier hebben ze gewoon nummers. Dus 1 t/m 8. En daarbij is nummer 8 het Weber-logo dat sinds vorige week mijn kuit siert.
 
Lowietje72 zei:
Hier hebben ze gewoon nummers. Dus 1 t/m 8. En daarbij is nummer 8 het Weber-logo dat sinds vorige week mijn kuit siert.

Ben je tegen een hete BBQ gaan staan ?  :D :p
 
Bob zei:
Lowietje72 zei:
Hier hebben ze gewoon nummers. Dus 1 t/m 8. En daarbij is nummer 8 het Weber-logo dat sinds vorige week mijn kuit siert.

Ben je tegen een hete BBQ gaan staan ?  :D :p

Nope, keiharde inkt.
 
Binnenkort Lin. Nu na een week beginnen de eerste korstjes los te laten. Ziet er nu dus niet uit. Maar dan zet ik hem wel in een ander draadje...
 
Jappert zei:
The Oval Office

Haha, en de mijne heet Monica!  ;)

Nee hoor, hier gewoon 'Het Groene Ei' en die andere heet 'Marianne'... naar Marianne Weber.
 
Sander72 zei:
Jappert zei:
The Oval Office

Haha, en de mijne heet Monica!  ;)

Nee hoor, hier gewoon 'Het Groene Ei' en die andere heet 'Marianne'... naar Marianne Weber.

:)). Sorry, ik moest even heel hard lachen om Marianne!  :)
 
Gewoon Performer, WSM en WGA
 
Gewoon bij type naam, weet eigenlijk niet beter.
 
Mijn UDS noem ik De Ton.

De Weber noem ik meestal gewoon heel simpel "de weber" of tegen mn vader soms "The Black Beast".  :>
 
Terug
Bovenaan Onderaan