BasBQ
Beef en Steak

Wat nu?

Haastige spoed? Goedkoop is duurkoop? Kat in de zak?

Bij mn premium (gekocht via marktplaats) blijkt de onderste schuif niet helemaal dicht te zetten.. heel klein reepje blijft er over.

Bekend probleem? Is het te verhelpen? Of alleen wanneer je en bon hebt.. en heb ik dus pech?

Hendel kan niet verder, maar nog reepje over dus. Of kan ik de hendel.er anders opzetten dat ie dan nog net tikje door.kan draaien tot helemaal dicht...?
 
Haastige spoed? Goedkoop is duurkoop? Kat in de zak?

Bij mn premium (gekocht via marktplaats) blijkt de onderste schuif niet helemaal dicht te zetten.. heel klein reepje blijft er over.

Bekend probleem? Is het te verhelpen? Of alleen wanneer je en bon hebt.. en heb ik dus pech?

Hendel kan niet verder, maar nog reepje over dus. Of kan ik de hendel.er anders opzetten dat ie dan nog net tikje door.kan draaien tot helemaal dicht...?

Heb je foto’s?
 
PXL_20230610_185453485~2.jpg
 
Het is niet veel maar toch weer ietsje...en hendel kan echt niet verder ... Misschien beetje slijpen dat ie verder kan?
 
Heb je veel speling op je hendel? Normaliter trekt hij hem net ver genoeg dat ze sluiten.
 
Als je hem los zou willen maken kun je de hendel een kwartslag draaien, dan kan alles uit elkaar.
 
Gewoon de vijl nemen en iets uitvijlen.
 
Ik zou beginnen om de boel even uit elkaar te halen. En dan schoonmaken en weer in elkaar. Daarna kun je altijd nog stukje ui vijlen.
 
Is een bekend probleem bij een deel van de MTP’s. Misschien eerst even contact open met Weber voordat je je er met een boel gereedschap op los gaat.
 
Is een bekend probleem bij een deel van de MTP’s. Misschien eerst even contact open met Weber voordat je je er met een boel gereedschap op los gaat.

Maar ik heb m via marktplaats...dus geen bon ofzo. Uiteraard wel gevraagd aan verkopers of ze die hebben. Want dat is bij Weber wel echt nodig (ook wel terecht hoor).
 
Kun je de handel niet een klein knikje geven, iets verbuigen?
wat John zegt, uit elkaar halen en weer in elkaar zetten maar met de onderdelen iets gedraaid.
zal waarschijnlijk ook de reden zijn dat hij verkocht is?
succes. Arie
 
Even 2 updates

Updates 1 Mastertouch premium, waarvan onderschuiif net niet volledig sluit: et hendeltje van de luchtschuif wiebelt iets. Ga m proberen opnieuw vast te zetten...hoop dat dat wel iets kan doen

update 2 deksel 'gewone' mastertouch die lekt na vallen.
Ik.zg onlangs ook roestvorming aan binnenkant van deksel, op plekken waar ook aan buitenkant roest te.zien is...van de.valpartij paar.jaar terug.
Weber gemaild...ongelooflijk...ze sturen een nieuwe deksel!

wat
een
service!!
 
Nou eindgoed al goed.
Stel nu van die marktplaats weber de vlinders goed af ( kijk of ze correct in elkaar zitten. Staan nrs op )
Dan heb je gelijk 2 Q's
 
Even 2 updates

Updates 1 Mastertouch premium, waarvan onderschuiif net niet volledig sluit: et hendeltje van de luchtschuif wiebelt iets. Ga m proberen opnieuw vast te zetten...hoop dat dat wel iets kan doen

update 2 deksel 'gewone' mastertouch die lekt na vallen.
Ik.zg onlangs ook roestvorming aan binnenkant van deksel, op plekken waar ook aan buitenkant roest te.zien is...van de.valpartij paar.jaar terug.
Weber gemaild...ongelooflijk...ze sturen een nieuwe deksel!

wat
een
service!!
Mooie service. Die van mij is ook al wat jaartjes oud en heeft de nodige mankementen echter heb ik geen bon. Ga Weber er ook niet mee lastig vallen.
 
Ik was het bijna vergeten, maar de nieuwe deksel kwam afgelopen week binnen... Een zwarte. Nu dus echt een mooie custom made q :)

Of een vraagje over de premium.. ik lees dingen over de P stand... Is dat de p gelet op de vorm in de ketel? Zit toch geen p stand bij mn hendel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan