BasBQ
Beef en Steak

Wat is Steven & Me?

Laatste voorstel klinkt inderdaad goed, je kan zo een lijstje meegeven met de topics, is snel gechecked en dus relatief weinig (extra) werk voor de beheerders
 
Nou, dat is dan geregeld! ;)

Persoonlijk zou ik de lat voor brons niet zo hoog leggen, maar dat zijn details. Dus vluks invoeren maar!
 
Frits zei:
Maar dan moeten we iedere keer de statistieken bijhouden.

Dus denk dat het iets wordt van 10 keer = brons, 25 keer is zilver en voor de echte vrienden van Steve een gouden na 50 keer ;).

Is het ook mogelijk om oude "Stevens" te maken om zo niet nog 4 jaar en 2 maanden te moeten werken naar goud?
Of is dat jammer joh, dan had je maar gewoon mee moeten doen :)
 
Van mij mag je inhalen hoor.
 
Dat is dus geregeld; inhalen mag! Resultaat posten in hey betreffende draadje.
 
dan is er voor mij ook nog hoop misschien
 
Frits zei:
Dat is dus geregeld; inhalen mag! Resultaat posten in hey betreffende draadje.

Vind wel dat er dan iets tegenover moet staan voor degene die dan wel de moeite nemen een gerecht binnen 4 weken maakt. Dubbele punten o.i.d?
 
Waarom dan?!?
 
Ingewikkeld hoor, ik zeg kiss. Keep It Stupid Simple.

Meedoen is stikkertje verdienen, niet meedoen geen stikker, net als op de kleuterschool, anders snap ik het niet meer. De grootste waardering komt toch uit het gerecht en niet van de badge?
 
Nou, ik kan me voorstellen dat je het wel leuk vind om een soort competitie element te hebben, dus een badge is wel geinig. Maar om dan nog extra te gaan belonen voor binnen de 4 weken, daar zie ik het nut niet van in. Ik bedoel, als iemand nu als een bezetene ( en dat bedoel ik niet onaardig) aan de slag gaat om alles alsnog achter elkaar te maken, zou ik dat dan nog eerder een extra beloning waard vinden, als je daarover denkt.
Maar ik zou zeggen, inhalen mag, en dan roepen wij " Goed Gedaan" en krijg je je badge als het zover is.
 
Dominque +1
 
Dominique zei:
Nou, ik kan me voorstellen dat je het wel leuk vind om een soort competitie element te hebben, dus een badge is wel geinig. Maar om dan nog extra te gaan belonen voor binnen de 4 weken, daar zie ik het nut niet van in. Ik bedoel, als iemand nu als een bezetene ( en dat bedoel ik niet onaardig) aan de slag gaat om alles alsnog achter elkaar te maken, zou ik dat dan nog eerder een extra beloning waard vinden, als je daarover denkt.
Maar ik zou zeggen, inhalen mag, en dan roepen wij " Goed Gedaan" en krijg je je badge als het zover is.
I rest my case
 
hmmmm, ik heb geen steven boek en ik vind volgend jaar wel heel ver in de toekomst om me aan te committeren, maar ik zet wel een paar van deze receptjes op m'n to-bbq-lijstje... en dan zie ik wel waar ik de foto's van t resultaat moet laten ;)
 
Ik heb nu (21-3-2016) 12 Stevens gedaan, waarvan ik er nog 1 moet posten (einde van de ze maand). Bij wie moet ik me melden voor een badge?
 
McPeet zei:
Ik heb nu (21-3-2016) 12 Stevens gedaan, waarvan ik er nog 1 moet posten (einde van de ze maand). Bij wie moet ik me melden voor een badge?
tadaaaa  ;)

Sorry dat we zaten te slapen Peet...
 
Ceriel zei:
McPeet zei:
Ik heb nu (21-3-2016) 12 Stevens gedaan, waarvan ik er nog 1 moet posten (einde van de ze maand). Bij wie moet ik me melden voor een badge?
tadaaaa  ;)

Sorry dat we zaten te slapen Peet...
Mooi!!!!
En no problemo. Er zijn denk ik wel andere zaken die wat aandacht vragen. Ik vind hem mooi. Snel maar weer een gaan maken. Op naar de zilveren :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan