BasBQ
Beef en Steak

Wat een feest, verjaardag...

 
 

Marcel1973

Stoker
Berichten
404
Binnenkort jarig, dus.... Of ik even de verlanglijst met de vrouw wil delen.
Iemand nog tips voor algemeen of voor de Weber GBS 57?? Aanraderds voor goede boeken kan natuurlijk ook.

De sear grate, wok en de iGrill2 liggen hier inmiddels...

Elke tip is welkom!
Ben benieuwd of jullie nog iets hebben wat ik niet bedacht had ;)
 
Loof lighter
"smart bbq" van Julius Jaspers

Enneh....alvast van harte
 
Gelukkig heb ik tot de 16de oktober. Dus duurt nog ff.
Leuke tips! Leuke boeken en de thermapen inderdaad, is erg gewenst naast de iGrill. Hoezo is de gele sneller dan rood of oranje??

Zit ook nog ff op website Weber Academy te kijken of daar nog iets tussenzit  ;)
Vanuit Rosmalen ben ik redelijk centraal zag ik tov de "cursus"plaatsen. De "club" lijkt me op zich wel wat en mooi passend bij de Mastertouch GBS. Lijkt alleen niet te boeken... :-S
 
Marcel1973 zei:
Leuke tips! Leuke boeken en de thermapen inderdaad, is erg gewenst naast de iGrill. Hoezo is de gele sneller dan rood of oranje??

He wat jammer dat jullie die jongen nou weer helemaal op het verkeerde been zetten... je moet de blauwe hebben, die is het snelste!

 
Sander72 zei:
Marcel1973 zei:
Leuke tips! Leuke boeken en de thermapen inderdaad, is erg gewenst naast de iGrill. Hoezo is de gele sneller dan rood of oranje??

He wat jammer dat jullie die jongen nou weer helemaal op het verkeerde been zetten... je moet de blauwe hebben, die is het snelste!

Nee, jullie maken mij niet gek... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan