BasBQ
Beef en Steak

Warme Douche weberstephen.nl

 
 

Jeroen_S

Stoker
Berichten
411
Ik wil hier even neerzetten dat Weberstephen een top service heeft geleverd.

Woensdag avond kon ik dan eindelijk mijn weber ophalen bij iemand, hij had hem met rentepunten gekocht voor me bij de ING.
Doos netjes dicht niks mis mee, even opengemaakt, ja top hij zit erin en het is een nieuwe.
Kom ik thuis hellemaal blij open ik de doos weer natuurlijk, wil de Q wel even opgebouwd zien toch, draai ik de deksel om en me ogen werden groot.



Er zit een deuk in !!! @$#%

Ik op Hemelvaartdag naar de dichtsbijzijnde  dealer en die konden niks doen zonder bon, ik zeg er is geen bon via ING. Vul even een formulier in op de site van webersthepen, zo gezegd zo gedaan.

Vanmorgen mailtje terug van weberstephen.... Ze sturen me zo spoedig mogelijk een nieuwe deksel  :D

Nogmaals TOP service van weberstehen en nogmaals bedankt  =D>
 
@ Jeroen_s
Ik heb het zelfde aan de hand gehad.
Vorige week een nieuwe touch gekocht via MP.
Toen ik alles aan het uitpakken was zag ik exact de zelfde beschadiging die jij ook hebt.
Had inmiddels al koud emaille besteld om de beschadiging te repareren.
Vervolgens had ik ook nog een mailtje gestuurd naar weber, met de vraag of zij wisten hoe ik de beschadiging kon herstellen.
Ik moest wat foto's opsturen en prompt daarop kreeg ik antwoord dat er een nieuwe deksel zou worden opgestuurd.



En dat zonder rekening of garantiebewijs.
Wat een super service van Weber  :)
Heb de nieuwe deksel inmiddels ontvangen, maar moet hem wel nog monteren.
De beschadigde deksel had ik al gerepareerd met koud emaille en ook dat ziet er op zich prima uit.




Blefke
 
dat is tenminste service
 
Echt super, toch top dat er nog bedrijven met echt goede service bestaan!
 
Ik heb dezelfde ervaring met de aftersales van Weber. Ik had problemen met de tussenring en deksel van een smokey mountain 57cm en die zijn beide gewisseld onder garantie. Alleen hadden de vervangers ook emaille problemen. Uiteindelijk kreeg ik een compleet nieuwe WSM, die heeft Weber eerst zelf gecheckt. Ze hebben hem met de grote Weberbus op m'n werk afgeleverd. Al mijn collega's weten nu waarop ik barbecue.....
 
Lin zei:
Echt super, toch top dat er nog bedrijven met echt goede service bestaan!

Hun service is denk ik de reden dat ze bestaan. Het blijft indrukwekkend.
 
Denk het ook.
Vandaar dat ik waarschijnlijk meteen een nieuwe heb gekregen, zonder dat ik een rekening nog garantiebewijs had.
Ik heb de weber wel nieuw in gesloten doos op marktplaats gekocht.

Waar krijg je nog zo'n service zonder rekening :)
Chapeau Weber

Inmiddels heb ik de beschadigde deksel proberen enigszins te repareren met koud emaille
Op zich prima geluk.

Blefke
 
Niet om het een of ander, maar er komen wel regelmatig beschadigde webers nieuw uit de doos, zo links en rechts. Natuurlijk mooi dat het zonder problemen vervangen wordt, maar eigenlijk zou je het niet zo vaak willen horen/lezen, misschien ook een kwestie van kwaliteitscontrole.
Of het is een vertekend beeld omdat er h?eeel veel webers verkocht worden...
 
Het valt me op dat t vaak de modellen van de rentepuntenwinkel zijn die beschadigd zijn. Volgens mij moeten ze daar meer spinazie eten zodat ze de Webers niet meer laten vallen ;)
 
@ Dennis,
Ik denk dat de doos te zwak is op bepaalde punten, zeker waar de deksel zit.
Bij mij was de doos een beetje beschadigd op die plek

Blefke
 
Service is inderdaad prima. Verleden jaar mijn digitale temp meter opgestuurd voor reparatie. Probe was ok, maar hij ging niet meer aan. Van de 1 op de andere dag. Kreeg een nieuwe, met 2 probes !!!! Zonder de bon te overhandigen !!!
 
Een warme douche verdienen ze zeker !

Vanmorgen gemaild over een stukje emaile wat losgesprongen was, en dat de punten van de handvatten beginnen te roesten net als de rand van de deksel.

Net thuis, mail van weber dat er een nieuwe onderweg is en of ik de ouwe wil terug sturen ivm de hoge kwaliteits standaard die ze hanteren.

Wellicht een aantal slechte series geproduceerd waar nu de problemen van komen? Die meteen keurig opgelost worden?

Ik neem me petje er in ieder geval voor af, zo snel zoveel service... Maak je niet vaak mee.

Walter
 
misschien ook eens contact opnemen ermee. Heb hier nog een compact kettle staan met een doorgescheurd kolenrooster en losse klinknagels aan het handvat
 
Ik wil zelf graag wat butsen repareren. Kan je meer vertellen over koud emaille? Waar koop je dat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan