BasBQ
Beef en Steak

Warme douche voor BBQKing.nl

 
 
 

Rolaanndd

Stoker
Berichten
397
Goedenavond!

Eergisteren bij BBQking voor de eerste keer woodchunks besteld voor op de WSM. Kortingscode gebruikt van het genootschap en bestellen maarrrrr.

Hier had ik 3 zakken chunks besteld: Appel en Beuk van BBQKing zelf. Hickory van Axtschlag. Zodoende bleek uit een mailtje dat ik even later kreeg dat de Axtschlag chunks niet meer voorradig waren maar deze onverhoopt toch nog in de webshop stonden. Of ik genoegen zou nemen met de chunks van BBQKings?!  :| Nouja prima! Allang blij verrast dat ze een mailtje verstuurde en vroegen om mijn toestemming. Als goedmaker zou ik zelfs nog een extra zak kersen chunks krijgen.

Gisteren ontving ik dus het pakketje van PostNL en zat er ook nog eens een zak met beuken rookmot bij! Echt super gaaf gewoon.

Een top service van BBQKing en dit soort acties zorgen er wel voor dat ik hier volgende keer weer zal bestellen!

Groeten uit Bergen op Zoom,

Rolaanndd

http://www.bbq-king.nl Zeker een bezoekje waard!
 
Heb er ook hele goede ervaringen.
+1
 
Ook hier erg goede ervaring met BBQ King!Had een soort gelijk iets met saus.Ook erg netjes gemaild en opgelost ! =D>
 
Goed zeg!
 
Hier ook zoiets meegemaakt had 2 bestellingen gedaan kort achter elkaar. kreeg ik netjes een mail met de vraag of er 1 verzending van gemaakt mocht worden. Hierdoor zou ik maar 1 keer verzendkosten krijgen.
Ik zeg top service van bbqking. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.
 
Had dit topic even gemist  :blush: Super tof dit te lezen blij dat jullie er allemaal tevreden mee zijn :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan