Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit valt dus, in verhouding, reuze mee.Wil Wagyu ook nog een keer proberen alleen prijs voor een stukje Wagyu gaat al snel over mijn psychologische grens die ik heb gesteld voor de aanschaf van een stuk vlees. Misschien toch maar eens die grens gaan verleggen ;-)
€65 per kilo voor picanha vind ik schappelijk. Bij mijn turkse slager ligt er Wagyu van €125 tot €350/kg.Dit valt dus, in verhouding, reuze mee.
65 euro per kilo voor picanha bij de Hanos. Maar in verhouding he.... Is nog altijd bijna 3x zoveel als voor een ander stuk picanha., alleen niet de 300+ euro als voor ribeye
Valt eigenlijk nog beter mee dan ik dacht.€65 per kilo voor picanha vind ik schappelijk. Bij mijn turkse slager ligt er Wagyu van €125 tot €350/kg.
Heerlijk stukje vlees! Picanha staat toch wel bovenaan mijn lijstje met favoriete stukjes vlees en dan nog eens Wagyu
Valt eigenlijk nog beter mee dan ik dacht.
Heb ooit eens een ribeye (dry aged) van €65/kg gekocht en die was elke eurocent waard.
Alleen was dat geen 2kg vlees