Goedemiddag allemaal,
Gisteren een iberico rib uit de vriezer getrokken en het gehakt wat nog in de koelkast lag voor de chili con carne, gebruikt om 2 beste hamburgers van in elkaar te beuken.
Runder gehakt. 1 ei , paneermeel en BBQ saus. Kneden en 2 burgers van een 240 gram ofzo.
Moeten ook wel groot zijn ivm de enorme Italiaanse bollen die ze hier alleen op zaterdag op de markt hebben....
Spareribs ingesmeerd met een mengsel van appelstroop en ketjap.
Verhoudingen: flinke schep appelstroop en een mooie klots ketjap. Warm maken, proeven, beetje meer dit of dat tot je het zelf lekker vind.
Ik kwam hierop na gesprek met goede klant van mij die vroeger op het slachthuis had gewerkt, een echte vakman met oog veur smaak, ik vertrouwde hem blindelings, dus hoppa.
Muj doen mien jonge, is leckur.
Zo gezegd zo gedaan.
Sparerib ingesmeerd en alles de koelkast in.
Nu op het wonder wat WGA heet, wordt vervolgd...
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
#update
Ik word GEEEEEKKKKKK, Kijk dan wat een zaligheid
Met het enige echte bier. Heineken in den bryunen flesch.
17.45 spareribs klaar, die zijn al op
Extra kolen in de starter voor de hamburgers zo dadelijk
Keteltje al mooi op temperatuur
Zo, burgertje ook weggewerkt. Lekker.
2e burger niet aan toe gekomen..... vrouwlief aan het werk dus ik dacht, mooi 2 voor tinus. Nou mooi niet dus. Buikje vol.
Conclusie, appelstroop/ketjap mengsel op sparerib is een blijvertje.
Burger was lekker genoeg, wel eens lekkerder gehad maar dat ligt denk ik meer aan mijn kruidenmengsel, volgende keer toch maar half half gehakt.
Al met al leuke knooidag gehad.
Fijn weekend allemaal.
Gisteren een iberico rib uit de vriezer getrokken en het gehakt wat nog in de koelkast lag voor de chili con carne, gebruikt om 2 beste hamburgers van in elkaar te beuken.
Runder gehakt. 1 ei , paneermeel en BBQ saus. Kneden en 2 burgers van een 240 gram ofzo.
Moeten ook wel groot zijn ivm de enorme Italiaanse bollen die ze hier alleen op zaterdag op de markt hebben....
Spareribs ingesmeerd met een mengsel van appelstroop en ketjap.
Verhoudingen: flinke schep appelstroop en een mooie klots ketjap. Warm maken, proeven, beetje meer dit of dat tot je het zelf lekker vind.
Ik kwam hierop na gesprek met goede klant van mij die vroeger op het slachthuis had gewerkt, een echte vakman met oog veur smaak, ik vertrouwde hem blindelings, dus hoppa.
Muj doen mien jonge, is leckur.
Zo gezegd zo gedaan.
Sparerib ingesmeerd en alles de koelkast in.
Nu op het wonder wat WGA heet, wordt vervolgd...

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
#update
Ik word GEEEEEKKKKKK, Kijk dan wat een zaligheid

Met het enige echte bier. Heineken in den bryunen flesch.

17.45 spareribs klaar, die zijn al op

Extra kolen in de starter voor de hamburgers zo dadelijk
Keteltje al mooi op temperatuur

Zo, burgertje ook weggewerkt. Lekker.
2e burger niet aan toe gekomen..... vrouwlief aan het werk dus ik dacht, mooi 2 voor tinus. Nou mooi niet dus. Buikje vol.

Conclusie, appelstroop/ketjap mengsel op sparerib is een blijvertje.
Burger was lekker genoeg, wel eens lekkerder gehad maar dat ligt denk ik meer aan mijn kruidenmengsel, volgende keer toch maar half half gehakt.
Al met al leuke knooidag gehad.
Fijn weekend allemaal.
Laatst bewerkt: