BasBQ
Beef en Steak

W.E.S.T Winter Extreme South Tirol

LASM zei:
Met een grote bus bedoelde ik eigenlijk een transport bus. Waar alle bbq gear in gaat.

Moet wel flinke bus zijn wil jouw BBQ erin passen ;-)
 
Die kan erachter
 
ik vraag me ook af, in zo'n temperaturen, als je dan eventjes je vlees uit de koeling haalt, dan vriest het gewoon weer aan? Moet je dan bijna op een q gaan snijden om geen ijsvlees in je box te krijgen?
 
Voorziet de organisatie verwarmde tenten dan? Of zie ik het verkeerd. M'n teammaat is in elk geval enthousiast om te gaan, dus ik denk dat ik sneeuwbotten mag gaan kopen...
 
Yep, de organisatie verzorgt tenten en die zijn verwarmd.
 
Fantastisch, dan zit ik me druk te maken om eigenlijk niets :) Ik dacht al te moeten sleuren met terrasverwarmers en toestanden, teamgenoot had al een mobilhome weten te scoren voor die week. In dat geval is het enkel nog een kwestie m'n verlof te regelen en het inschrijfformuliertje eventjes aan te vullen...
 
Het begint nu wel dichter te komen.
Wij hebben ons toch nog ingeschreven een tijd geleden en rijden licht bepakt met een mobilhome waar echt alles in moet gaan passen naar daar. 't Zal op 1 UDS en 1 57'er moeten gebeuren. Maar heb er echt wel heel veel zin in...
Andere teams alles klaar gekregen?
 
Frits zei:
Yep, de organisatie verzorgt tenten en die zijn verwarmd.

Dit was wel een leuke grap. De organisatie voorzag inderdaad tentjes, maar we kregen er slechts 1 zijwandje bij... Echt warm waren die niet, maar des te leuker hoor, het was een fantastische ervaring in de sneeuw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan