BasBQ
Beef en Steak

Vuur en Vlees (Fire and Meat) (NL) 04 June 2016 - 05 June 2016

Zijn er leden die.hier aanwezig zullen zijn?

Ik overweeg zaterdag even een kijkje te nemen indien het weer het toelaat. Neem mijn tweeling gezellig mee.
 
Ik ga zondag kijken
Dan moet wel al het water weg zijn. Een collega van mij uit Deurne had last van overstromingen
 
Teams met Genootschapsleden:
Sea Side Smokers (Noskos, Frits, Mike v R)
Vliegende Hollander (richard0501, Zonnebloem)
Turnpike Smokers (met Martijn van Vuur&Rook en Eric van HomeMade)
M&G BBQ (Boldeagle)
Southern Dutch BBQ (Big-T)
NasQ (Mr_Nas, Mrs_Nas)
CrazyQ (Incaberry)
MoonshineBasterds (Ralph)
Filous (dimitrizetzsche, Kurre)
Pure BBQ (Joris, Cycl0pz)

Iemand vergeten?  :-/

En op zondag zullen er ook nog wel wat leden in de jurytent zitten (Camiel, -Danny-, Ursje, Leo ??)
Als mijn storingsdienst het toelaat kom ik ook even kijken

Het is voor publiek leuker om op zondag te komen kijken/proeven. Vanaf 12.00 wordt er door veel teams vlees uitgedeeld.

 
En voor iedereen die gaat:
vergeet niet om een pot Sea Side Smokers Original BBQ Sauce aan te schaffen!  ;)
 
Hoop wel voor degene die gaan dat het weer mee werkt als twee dagen noodweer rondom Deurne
 
Is er zaterdags niks aan? Cq te proeven? ;)

Zondag kan ik niet, daarom zou ik morgen willen gaan...
 
Oke.
Ben benieuwd. Als het weer het toelaat wil ik gaan. Moet een seaside smokers bbq sauce kopen heb ik net gelezen hehe.
Gemaakt door noskos en co?
 
Welke tijd is het best om te komen snuffelen op zaterdag?

De site van vuur en vlees is nog niet geupdate naar editie van komend weekend, vandaar. Is er uberhaupt wel al iets te doen/proeven/kopen op zaterdag?


 
Kom dit weekend ook even aan!
 
Ben vanmiddag heel even wezen kijken, maar inderdaad nog niet veel te doen.

Heb Sea Side Smokers ontmoet en een potje saus meegenomen. Noskos vroeg of het voor Ceriel was :)

Volgende keer kom ik echt op de wedstrijddag hoor.

Succes mannen en dames!
 
Door het feestje van gisteren vandaag niet op tijd wakker, kan helaas niet komen....

Succes aan de teams!
 
Wij zijn vandaag ook even wezen kijken. Meteen potje saus meegenomen. Erg lekkere saus 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan