BasBQ
Beef en Steak

Vrouwlief, camping en pelletgrill, topcombi

 
 

TraegerTinus

Gemarineerd
Berichten
1.146
Zomaar een post over geluk en zaligheid en wie weet inspiratie.

Vrouwlief is ook aan het buitenkoken geslagen, eerder al wel op de gaswok maar nu ook op de Traeger (gelukkig)
Als ik nog hard aan het zwoegen ben zet ze de gerechten al in de Traeger hoe mooi wil je het hebben.

Ik wordt wel eens midden in de nacht wakker en vind dan van mezelf dat ik een kamado MOET kopen..... maar met wat mijn vrouw met de Traeger kan... misschien ooit, voor erbij.

Kijk en geniet mee, meer is het niet, geluk zit vaak in kleine dingen.

Eet smakelijk voor straks (hier wordt het macaroni schotel uit de Traeger )

Foto 1 en 2, soort lasagne met wraps ertussen en bult keze erop. Was erg lekker.

Foto 3 was van eergisteren (dinsdagmiddag ben ik vrij, rondje a la, kwak maar vol dat ding.
Wraps met kippedij shoarma van de Lidl, verse patat uit het koelvak Lidl, doperwten met worteltjes, slavinken en nog wat worstjes opwarmen van zondag.

Handig toch?

Succes allemaal.
ba485c21578644fe185d3f3999294fc3.jpg
b254275b1c778ad33d7d0443ef906f7e.jpg
93e07991bf61efb0f2c5b692ab2c428f.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Helemaal top! Niks meer aan doen.
Biertje erbij en genieten :)

Sent from my GM1913 using Tapatalk
 
happiness in holland

geweldig man. heerlijk genieten zo. (y)
 
Daar gaat je kamado.
Dit ziet er al zeer prima uit
 
Mooi de vrouw het ook leuk vind. Ik heb m’n vrouw al een paar keer uitgedaagd iets te maken. En dat ik me nergens mee bemoei. Tot op heden heeft ze nog niets gemaakt op de Q
 
Mooi de vrouw het ook leuk vind. Ik heb m’n vrouw al een paar keer uitgedaagd iets te maken. En dat ik me nergens mee bemoei. Tot op heden heeft ze nog niets gemaakt op de Q
Vast bang voor je oordeel
Als ik er hier wat van zeg, krijg ik met de deegroller...

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan