Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gerard777 zei:D-plates icm druiprekken. Dat is het minste wat er bij hoort om optimaal te genieten van je primo. Een pook is handig voor het verwijderen van de as. De vuurverdeler is ook een handig accessoire, zeker voor de liefhebbert van direct/indirect, maar ook om brandstof te besparen. Met de grill extenders is het feest helemaal compleet en kan de straatbarbecue voortaan bij jou in de tuin![]()
RoBBQ zei:Denk dat het ovaal in plaats van rond is, was tenminste voor mijn de reden om voor de primo te kiezen. Daardoor makkelijker een direct en indirect gedeelte te hebben door middel van 1 dplate en of gebruik van fire divider.
Je kunt er ook briketten in stoken. Maar ik vind houtskool beter en sneller reageren op het regelen van de temperatuur.Dick3G zei:Zou je zo'n Primo ook met kokosbriketten kunnen stoken of moet je perse met (BlackRanch ??) houtskool gebruiken?
noskos zei:Het argument is altijd dat door de as van de briketten de luchttoevoer snel dicht zit. Ik denk zelf dat dat bij een goede kokosbriket wel mee zal vallen. Leuk om een keer te testen
Zelf gebruik ik geen blackranch. Blackranch heeft een uitgesproken smaak en ik voeg liever mijn eigen rooksmaakje toe.