BasBQ
Beef en Steak

vraagje over de Maverick et-732

 
 
 

Eddeped

Pitmaster
Berichten
770
Na langzaam weer wakker te worden uit mijn bbq-winterslaap op een enkel sateetje en cederhoutenzalmplankje na, gaan we het nieuwe seizoen high-tech beginnen. Ik had al lang een Maverick op mijn verlanglijstje staan en toen de familie vroeg wat ik voor mijn verjaardag wilde hebben wist ik het al, een draadloze Maverick Et-732. Zit nu nog in de doos maar ik hoop hem snel te kunnen gebruiken. Ik heb er een vraagje over, is de meter die naast de bbq ligt waterdicht? Kan het nergens lezen, of alleen spatwaterdicht? Ik had al gezien dat een aantal van jullie ook in het bezit zijn van deze thermometer, is er iemand die in het bezit is van een nederlandse handleiding? Leest net even wat makkelijker als het engels.


 
Hij iz zeker niet waterdicht, misschien spatwaterdicht maar als ik hem in de regen zou leggen dan zou ik er toch even een ziplock of boterhamzakje omheen doen voor de zekerheid.
 
ik doe er buiten altijd een ziplock zakje omheen
 
Ik doe het zenderdeel dat buiten staat/ligt in een doosje van de (afhaal-) Chinees. Werkt ook prima als het buiten wat vochtiger is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan