BasBQ
Beef en Steak

Vraagje aan Noskos

He Dennis.
Misschien op het forum een lijst met wie het boek wil, en dan bij de uitgever neerleggen.
Misschien kun je alleen op het forum het evt benodigde geld bij elkaar krijgen als het moet.
Ik hou me aanbevolen
 
De relatie met de uitgever is niet heel goed. Ze zouden het bespreken en laten daarna niets meer horen. Ik zal nog eens polsen hoe de vlag erbij hangt. En als het een nee is vragen wat er aan andere opties zijn.
 
De relatie met de uitgever is niet heel goed. Ze zouden het bespreken en laten daarna niets meer horen. Ik zal nog eens polsen hoe de vlag erbij hangt. En als het een nee is vragen wat er aan andere opties zijn.
Hi Dennis, ben benieuwd of je al iets gehoord hebt? Ik zou het boek ook graag bemachtigen in hard-copy.
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat technisch in elkaar steekt. Is het niet zo dat jij als opdrachtgever de opdracht geeft om boeken bij te drukken? Of heeft een uitgever daar nog een zegje over te doen als ze verwachten dat het niet goed verkoopt ofzo?
 
Niets meer gehoord van ze. Ik ben trouwens niet de opdrachtgever maar ze hebben me indertijd gevraagd of ik een boek wilde schrijven.
Als ik 1000 of 2000 boeken wil hebben is er vast wel wat te regelen. Maar ja, wil ik die investering doen…
 
Niets meer gehoord van ze. Ik ben trouwens niet de opdrachtgever maar ze hebben me indertijd gevraagd of ik een boek wilde schrijven.
Als ik 1000 of 2000 boeken wil hebben is er vast wel wat te regelen. Maar ja, wil ik die investering doen…
Tuurlijk wel, alle 4988 leden verplichten om een boek af te nemen als contributie 😄
 
Tuurlijk wel, alle 4988 leden verplichten om een boek af te nemen als contributie 😄
We kunnen een inschrijfactie / voor in tekenhouden net zo als voor de borden?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Mocht er nog een nieuwe druk komen +2 voor mij (y)
 
+3
 
in de Zaanstreek nog steeds het boek bij de bruna te krijgen. Stond zelfs op het "tentoon" display te shinen!
 
Gevonden op marktplaats. Vandaag binnen gekomen. Super blij mee.
19507c91-f557-48b5-8806-6fa99d33e182.jpeg
 
in de Zaanstreek nog steeds het boek bij de bruna te krijgen. Stond zelfs op het "tentoon" display te shinen!
Heey prld,
Weet je heel toevallig nog welke bruna dit precies was? Dan doe ik maandag namelijk een belletje om te vragen of ze hem nog steeds hebben. Veul te populair boek xD
 
Hoi Adriaan, ik heb deze uiteindelijk zelf gekocht voor iemand hier op het forum. Hij vroeg of ik kon versturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan