BasBQ
Beef en Steak

Vraagje aan Noskos

 

Hein

Kooltjesharker
Berichten
100
Beste Dennis,

Dit jaar ben ik begonnen met de Kamado, als nieuwbakken kamadoer zoek ik naar informatie. Zoekt en gij zult vinden, en daar is jouw boek “het vuur de baas”. Helaas uitverkocht, maar wel verkrijgbaar als e-boek. Staat erbij, niet geschikt voor de e-reader. Is daar een rede voor? Een boek lezen op de laptop vind ik zelf niet zo prettig.
 
Beste Dennis,

Dit jaar ben ik begonnen met de Kamado, als nieuwbakken kamadoer zoek ik naar informatie. Zoekt en gij zult vinden, en daar is jouw boek “het vuur de baas”. Helaas uitverkocht, maar wel verkrijgbaar als e-boek. Staat erbij, niet geschikt voor de e-reader. Is daar een rede voor? Een boek lezen op de laptop vind ik zelf niet zo prettig.

Ook geen idee waarom dat is. Zijn mss extra kosten voor een kleiner doelpubliek? Want mensen hebben vaker een tablet dan een e-reader.
 
Er staan veel afbeeldingen in dit boek wat zorgt voor uitleg.
Denk aan het uitbeelden van een indirecte zone. Volgens mij kunnen e-readers niet zo heel lekker om gaan met afbeeldingen in verschillende kleuren zoals hier;
1666343540036.png


en hier;
1666343562468.png


(afbeeldingen van inkijk exemplaar bol.com)

Het lijkt mij sowieso niet prettig werken met een e-reader en kookboek..
 
Dat zal wel de reden wezen, bijna alle e-readers hebben een mono scherm. Die van mij wel in ieder geval. Ik ga wel een keer bij de Slegte kijken, of ik arresteer de iPad van mijn vrouw. Voor morgen staan er spareribs op het programma, als die lukken dan maak ik wel een kleine kans.
 
Ik heb inmiddels de vraag bij de uitgever neergelegd of er vanwege de groei van mijn Youtube kanaal en de vraag naar het boek misschien nog een druk kan komen.
Dat gingen ze overleggen. Als dat zo is dan is het voor het voorjaar.
 
Leuk Dennis, het is gewoon een heel goed boek. Zou mooi zijn!
 
Ik heb inmiddels de vraag bij de uitgever neergelegd of er vanwege de groei van mijn Youtube kanaal en de vraag naar het boek misschien nog een druk kan komen.
Dat gingen ze overleggen. Als dat zo is dan is het voor het voorjaar.
Zou mooi zijn. Heb nu de digitale versie maar dat is toch minder.....
 
Precies, even snel een techniek of een recept opzoeken gaat veel sneller in een echt boek.
 
Ik heb inmiddels de vraag bij de uitgever neergelegd of er vanwege de groei van mijn Youtube kanaal en de vraag naar het boek misschien nog een druk kan komen.
Dat gingen ze overleggen. Als dat zo is dan is het voor het voorjaar.
Heel tof! En anders een nieuw boek, met dezelfde uitlegbladzijden en meer recepten/ervaringen van dit Forum... :)
Of is dit niet de verzoekjeshoek. Dankzij jouw boek heb ik t virus te pakken Dennis :)
 
Het is een goede handleiding voor iemand die net begint, jammer dat hij niet bij aankoop te koop wordt aangeboden i.p.v al die tools waar je in het begin geen raad mee weet.
 
Ik heb inmiddels de vraag bij de uitgever neergelegd of er vanwege de groei van mijn Youtube kanaal en de vraag naar het boek misschien nog een druk kan komen.
Dat gingen ze overleggen. Als dat zo is dan is het voor het voorjaar.
Nou zeker interesse als er weer een druk komt
 
Beste @Hein, ik weet niet of je vraag nog geldig is en of het nu al weer beschikbaar is maar had net nog een exemplaar gespot bij Bruna in Westerkoog (Zaanstad) dit even ter info!
 
Ik heb inmiddels de vraag bij de uitgever neergelegd of er vanwege de groei van mijn Youtube kanaal en de vraag naar het boek misschien nog een druk kan komen.
Dat gingen ze overleggen. Als dat zo is dan is het voor het voorjaar.
die zou ik ook graag als boek willen hebben :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan