Ik vind dit eigenlijk geen echt kleine stukken... Prima formaat. Persoonlijk vind ik een mengeling van groot en wat kleiner het fijnste.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik zelfs de zak en het gruis, maar dan om de vlam in de pijp te krijgen van m’n zelfgemaakte vuurkorfMoet je niet druk maken om wat kleinere stukken er tussen door . Gaat prima.
Snap niet dat er mensen zijn die een zak helemaal gaan uitpluizen en alleen maar grote stukken er in willen.
Er blijft voldoende lucht door heen komen vooral als je een kolenmand gebruikt .
Het enige wat ik niet gebruik is het gruis onderin de zak .
Goeiendag! Daar kan (bijna) ijzer in smeden.Ik gebruik zelfs de zak en het gruis, maar dan om de vlam in de pijp te krijgen van m’n zelfgemaakte vuurkorf
Bekijk bijlage 57162
Is volledig rvs, smelt pas bij 900 graden heb ik mij laten vertellenGoeiendag! Daar kan (bijna) ijzer in smeden.
Zo heurt het!
Nee is gewoon een holle pijp. Ik stook graag voor Janneke maanis er geen plaat gelast in je vuurbox "voor" de schoorsteen?
dat het vuur een bocht moet maken?
Zeker als je 2 platen erin last dat het vuur/rook een S-bocht moet maken gaan de vlammen niet meer door de pijp gaan en gaat je rendement ook verhogen omdat de warmte meer in je vuurbox gevangen zit.
Nu gaat de warmte gewoon recht naar janneke maan.