BasBQ
Beef en Steak

Vraag aan slager

structor zei:
Dominique zei:
structor zei:
En waar komt deze brainwave vandaan, omdat het goedkoper is? Of de behoefte om betere controle te hebben over dit dikte van je speklappen?
Mike v R zei:
Dikte denk ik.

Inderdaad, de dikte. En ook de vetrand eraan. Hier bij de slager zijn het allemaal van die miezerige lapjes. Zo dun dat ze al gaar zijn als ik er naar kijk, en het " oooo, eng vet" vetrandje er helemaal afgesneden..... Daar word ik als vetklep niet blij van.
Duidelijk en goed idee, ik word altijd al redelijk gelukkig van de speklappen van de macro die zijn al van betere dikte.

Moeten we dus naar de macro ipv de Makro, die heeft kennelijk alleen gepeld en gekant buikspek..
 
BertM zei:
structor zei:
Dominique zei:
structor zei:
En waar komt deze brainwave vandaan, omdat het goedkoper is? Of de behoefte om betere controle te hebben over dit dikte van je speklappen?
Mike v R zei:
Dikte denk ik.

Inderdaad, de dikte. En ook de vetrand eraan. Hier bij de slager zijn het allemaal van die miezerige lapjes. Zo dun dat ze al gaar zijn als ik er naar kijk, en het " oooo, eng vet" vetrandje er helemaal afgesneden..... Daar word ik als vetklep niet blij van.
Duidelijk en goed idee, ik word altijd al redelijk gelukkig van de speklappen van de macro die zijn al van betere dikte.

Moeten we dus naar de macro ipv de Makro, die heeft kennelijk alleen gepeld en gekant buikspek..

Ik begrijp dat ook nooit. Emiel schrijft altijd macro. Nou ja, ik hou vast aan sauce....
 
structor zei:
Waar zijn die moddereters om in te grijpen  :-/

Zeg er eens iets van Emiel....
 
Chef Martin zei:
Prachtig zo`n draadje.
Ook helemaal niet off topic  =)) =)) =)) =))

Volgens mij iets met zomer in bol ofzo :D

Ik snap het niet, hoe dat zo kan gebeuren.... =))
 
Moet ik dan gewoon ingrijpen? Nee toch? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan