BasBQ
Beef en Steak

Voorstelrondje

JanarneB

Tondelzoeker
Berichten
3
Beste BBQ-maatjes

Ik zal me even voorstellen, ik ben Jan Arne Baan , woonachtig in Twente en ben sinds kort ook begonnen met bbqen. Ik heb bbqen altijd al leuk gevonden maar ben er nooit echt dieper ingeduikt dan de zo nu en dan zomerse bbq's. Hier heb ik verandering in gebracht. Nadat mijn vader zijn Kamado heeft gekocht en ik wat dingen geproefd heb ben ik ook maar overgegaan van een weber met briketten naar ook een Kamado.

WAT LEKKER!

Wat heb ik tot nu toe gedaan op de kamado. Ik heb hem nu een paar weekjes en de 1e keer deze natuurlijk 3x laten inbranden voorzichtig. Daarna heerlijk met wat zwagers van mij, rib-eye , biefstuk en dergelijke op de bbq gehad (reverse sear).

En ik heb tot nu toe wat hamburgers gemaakt op de bbq. En ik was verrast wat een verschil dat is dan een simpele gehakt hamburger uit de pan. Ik zag het altijd als een "te simpel"recept voor een bbq maar ik haal mijn woorden terug.

Wel heb ik er nog wat vragen bij. Uiteraard zal ik deze in het juiste topic vragen. Uiteraard bij de volgende bbq ronde volgen er ook foto's. Ik wil nog graag een keer spareribs voor de 1e keer proberen op de 3-2-1 methode. En een lekkere pulled pork staat ook nog op de agenda.

Groetjes... :D
 
Welkom Jan Arne.
Veel plezier hier op het forum. Hoop voor je dat je er veel tips and tricks vind net als ik. 👍 👍
 
Ha Jan Arne, er staat je een prachtige reis te wachten!

Welkom en veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom Jan Arne!

Ik hoor het al, je hebt het virus flink te pakken.
 
Welkom hier, Er is een schat aan informatie te vinden hier
 
Welkom en veel bbq plezier gewenst
 
Terug
Bovenaan Onderaan