BasBQ
Beef en Steak

Voorstelrondje

VDS

Sprokkelaar
Berichten
49
Goedemiddag allen,

Na diverse jaren actief te hebben meegelezen is het tijd om eens wat actiever te worden op dit forum.

Ik ben Jeroen, 39, en sinds mijn 23e ben ik actief gaan BBQ-en.
Eerst een kleine Weber, jaren lang gebruikt en vervolgend overgestapt op een groter exemplaar en uiteindelijk een Master Touch.

Op de Master Touch ben ik pas echt gaan BBQ-en, en mijzelf gaan inlezen op allerlei zaken van de gerechtjes, tot aan het houtskool aan toe en alles wat er tussen zit.
Sinds vorig jaar, meteen in het voorjaar een Kamado aangeschaft. Ook hier mij in verdiept. Ging uiteindelijk tussen 3 merken, BGE, KJ en de Bastard, allen maatje Large.

De KJ vond ik gaaf echter het onderstel wat minder (geen probleem er is de Big Joe III), echter werd de rode kleur niet goedgekeurd door de directie ;). BGE en de Bastard bleven over. Uiteindelijk voor de laatste gegaan, scheelde toch een 600 euries.

En god ik ben nog meer verslaafd geraakt 😊. Ik ben nooit gestopt met BBQ-en, echt het hele jaar door.
Van alles gemaakt, Ribs, Burnt Ends, Picanha’s, Beer Can Chicken, Kreeft, maar ook groentes, broodjes, etc.

Afgelopen week met de AH actie ook maar een kleintje erbij besteld middels de AH actie, de GG Compact, geen geld die 229 eur voor een hoop plezier.

Al goed, ik blijf de draadjes volgen en zal wat meer gaan posten.

Groet
 
Welkom Jeroen!
 
Welkom.
 
Jeroen, welkom op het Genootschap.
 
Welkom Jeroen. Vol verwachting op je lekkere posts!
 
Welkom Jeroen
 
Hoi Jeroen,
welkom bij het Genootschap
 
Hi Jeroen welkom bij de club! (y)
 
Welkom bij het genootschap

Je kan hier openlijk over je verslaving schrijven, wij begrijpen je 😁
 
Welkom Jeroen!
Er zijn ergere zaken om verslaafd aan te zijn dan BBQ
 
Terug
Bovenaan Onderaan