BasBQ
Beef en Steak

Voorstelrondje!

 

Patrckk

Vuurmaker
Berichten
86
Goedemorgen!

Na het vele mee lurken en hier en daar wat recepten gekopieerd is het dan ook tijd voor een eigen account.

De naam is Patrick, volgens de kalender 33 lentes jong en al enige tijd fanatiek in de wereld van keramisch koken. Daar waar ik begonnen ben met het bekende Lidl ei omdat wij simpelweg geen ruimte hadden voor een grotere Q. Sinds eind juli huiseigenaar geworden en dan is er ook sprake van een tuin en ruimte voor een groter ei! Daar waar ik afgelopen donderdag mijn KJ Classic 2 heb mogen ontvangen, voor nu nog in zijn cart een buitenmeubel zal in de toekomst nog komen, zodra ik een vaste plek in de tuin heb waar ik deze kan en wil stallen :)

Afgelopen vrijdag het rode beest mogen uitpakken en in elkaar gezet, daar waar zondag een eerste rustige run is geweest met moinkballs voor bij het Formula 1 "spektakel" ;) Gister is er voor mij en vriendin lief nog een mooi stukje entrecote op gegaan met het bekende bananen / chocolade / rum en ijs dessert :)

Hoop hier met gelijk gestemden toch meer en meer inspiratie en ervaringen te delen om zo nog een betere Q master te worden ;)

Fijne dag!
 
Welkom, afgezien van de "spannende" race zien we graag ook foto's van de lekkere gerechten tegemoet. Hopelijk bevalt je rode ei en ga er nog vele maaltijden mee maken
 
Hoi Patrick,
Welkom bij het Genootschap
 
Welkom bij het genootschap
Gelijk ingewerkt de Joe in de tuin
 
Welkom hier op het mooie forum Patrick


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan