BasBQ
Beef en Steak

Voorstelrondje

R

riessie01

Gast
Goedemorgen,

Mijn naam is Richard en ik kom uit Zaamslag, Zeeuws-Vlaanderen (reserve belgi?). Fijn dat ik nu ook lid ben van het forum! Al langere tijd mee aan het lezen en nu dus ook aangemeld. Zelf in eigendom van een gasbarbecue waar ik niet eens het merk van weet (ooit overgekocht van mijn ouders, die hebben de q destijds bij de makro of sligro gescoord, meen ik me te herinnneren).

Afgelopen voorjaar/zomer de tuin verbouwd en een overkapping gezet waar we nu lekker kunnen genieten van de barbecue en het mooie weer. De hovenier die mij geholpen heeft is in het bezit van een BGE en deze heb ik enkele weken mogen proberen. Erg leuk om mee te barbecue?n, jammer genoeg is deze weer opgehaald. Op termijn ga ik zelf ook een houtskoolbarbecue aanschaffen, aangezien ik dit toch wel meer barbecue?n vind dan met gas. Of het dan een keramische wordt weet ik nog niet zeker, misschien eerst maar eens beginnen met een master touch, dan komt dat later wel.

Sinds het gebruik van de BGE ook steeds meer recepten gaan proberen en ook de grotere stukken vlees, waardoor mijn interesse steeds groter is geworden. Ik hoop hier op het forum veel te leren en indien mogelijk zelf een toevoeging te zijn voor anderen.

We hebben er zin in! Groeten, Richard

 
Welkom hier!
 
Welkom!
 
Aan de andere kant snap ik het wel.. ik woon natuurlijk aan de goeie kan van de braakman
 
Richard dur zin dur un jille hoop in de buur.. maa nie iere dienk ik...

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

 
Hoi welkom hier
 
Welkom Richard. Groeten terug uit Goes in het mooie zeeland!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan