BasBQ
Beef en Steak

Voorstelrondje Sjefman

 

Sjefman

Sprokkelaar
Berichten
37
Goedemorgen,

Ik ben Geoffrey, half amerikaan (moeders kant). BBQen zit in het bloed en ongeveer een jaartje geleden heb ik ook het Low en Slow virus te pakken gekregen.
Ik heb hier al vaker als gast rondgezworven en heb al menig topic doorgelezen om me voor te bereiden op een voor mij nieuw stukje vlees. Nu wilde ik me dan maar eens registreren. :)


Van mijn vriendin heb ik vorig jaar als vervroegd kerstcadeau een smoker gekregen: de Barbecook Oskar M.
Mooi formaat, past veel vlees op en met wat simpele aanpassingen heel erg stabiel en precies in te regelen.
Hij staat op dit moment al lekker te roken voor het diner vanavond.

Vraag me trouwens niet waarom, maar dit is de eerste run sinds februari. Op een of andere manier is dit voor mij een druilerig weer bezigheid en steek ik toch liever de grill aan in de zomer.

Oja, andere hobbies, misschien wel leuk: Motor rijden, modelvliegen en cider brouwen.

Groetjes,
Sjefman.
 
Welkom hier Geoffrey op dit forum hier ook een motorrijder maar wel het hele jaar bbq
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom! En cider brouwen.. dat hoor je niet vaak!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Cider is in Nederland niet heel populair, maar zo gruwelijk lekker. Ben voornamelijk begonnen met het zelf brouwen omdat ?ls je goede cider vind het schreeuwend duur is. Lees 6 euro voor een half liter blikje...
Buiten dat is het gewoon leuk experimenteren en bezig zijn.

Kun je een lekker broodje PP voorstellen met een heerlijke sprankelende appelcider er bij? Goede combo kan ik je vertellen ;)
 
Welkom hier Geoffrey!
 
Klinkt erg goed en lekker, moet je eerlijk bekennen dat ik veel op heb maar cider nog niet.. iets als aanbeveling?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Een gouwe oude doordrinker die ze in de meeste Ierse Pubs schenken is Strongbow. Eigenlijk het meeste wat in de pubs geschonken wordt is wel prima.

Anders als je een keer in Rotterdam bent een bezoekje brengen aan Cidercider. Dat zit in de Feniksloods op Katendrecht, daar staan altijd een aantal flessen open om te proeven.
 
Hoi  Geoffrey,
welkom bij het Genootschap
 
Als ik buiten diensttijd in rotterdam ben zal
Ik er eens een bezoekje brengen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan