BasBQ
Beef en Steak

voorstelronde

V

vera

Gast
Hallo, ik ben Vera, altijd hongerig naar nieuwe rubs en recepten en technieken. Sinds gisteren in het bezit van een sous vide staaf en sinds bijna 10 jaar een BGE (mini) die regelmatig brandt en de buren jaloers maakt of ergert..
Soms doe ik een catering maar meestal eten we het zelf op.
 
Dank jullie wel! Dit is voor mij de eerste keer dat ik aan een forum mee doe, moet nog even wennen en heb wel een prangende vraag maar weet niet waar ik die moet gaan posten..  :-/
 
Welkom!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
vera zei:
Dank jullie wel! Dit is voor mij de eerste keer dat ik aan een forum mee doe, moet nog even wennen en heb wel een prangende vraag maar weet niet waar ik die moet gaan posten..  :-/

dat ligt aan je vraag, stel em gewoon, dr zijn mensen die em dan netjes voor je op de juiste plank in de kast leggen
 
Dank je, Arjan. Het volgende: Ik heb heb stuk buikspek van 1 kg sinds een week in de marinade met colorozo zout, vacu?m verpakt. Vervolgens zou ik deze sous vide willen bereiden en daarna roosteren op de BGE. Dat laatste lijkt me geen probleem, maar wat is het effect op de structuur van het vlees? Ik ben bang dat het er als pulp uitkomt na de sous vide. tnx!
 
Welkom hier
Heb helaas geen ervaring met sous vide  :(
 
Welkom!
 
Welkom hier :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan