BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

 
 
 

Slange

Sprokkelaar
Berichten
36
Hoi allemaal,

Bij deze stel ik mezelf ook even voor, mijn naam is Mario en het bbq'en is bij mij genetisch bepaald. (Indische vader)
Jarenlang op allerlei open bbq's met kolen en briketten geknoeid en gemakshalve enkele jaren op een gasbbq met redelijk resultaat, echter heb ik die inmiddels verkocht en zo'n vier weken geleden een BGE Large aangeschaft vanwege de verhalen die ik er over gelezen en gehoord heb en om daar eens mee te gaan experimenteren.
Intussen dankzij deze en andere site's al een aantal dingen geprobeerd zoals PP,  pizza's, hamburgers, kippen, zelfgemaakte worsten, makrelen, spare ribs, gerookte kaas enz. Tot nu toe ben ik ieder keer weer aangenaam verrast door het ei en de resultaten, ik had van deze manier van bbqen  nog maar weinig kaas gegeten maar het bevalt me super incl mijn familie en vrienden. (die ik steeds meer krijg )
Ik hoop/weet dat ik hier nog veel kan leren.
 
Welkom en veel plezier hier!!!
 
Hallo Mario, welkom hier
 
hoi Mario,
welkom bij dit edele genootschap
 
Van harte welkom hier Mario!!
 
Proficiat met je aanmelding!
 
Hoi Mario, welkom hier
 
Hoi Mario,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Mario, welkom. Met Indo's wordt het altijd gezellig en zeker als deze ook nog BBQ-gek zijn ;)
Bij mij is het zelfs dusdanig dat ik BBQ op ieder moment boven Indisch voer zal verkiezen (op de sateh na dan :p )
 
Welkom, misschien mag ik Indische gerechten van je lenen.  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan