BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

Timo. S

Tondelzoeker
Berichten
3
Hoi BBQ'ers,

Na een aantal jaar te hebben genoten van de grill guru heb ik uiteindelijk besloten om een mooie buitenkeuken te bouwen om eer te doen aan deze fantastische BBQ. Voor het bouwen besloten om er maar meteen een 2de bij te nemen. Ik merkte tijdens het barbecueën vaak dat ik een 2de miste, Voor bijvoorbeeld de groenten of als een gerecht lang moest stoven op de BBQ.

Als er Fanatieke BBQ'ers zijn die zelf een buitenkeuken gaan bouwen stel mij gerust vragen. Als je er nou een wil laten maken kan je mij altijd een bericht sturen.

Ik kijk er naar uit om meer tips en truck te leren van het platform.

WhatsApp Image 2023-10-10 at 14.55.13.jpeg
 
staat het t hele jaar buiten?wil mischien ook iets maken maar twijfel of daar een overkapping overheen moet
 
Welkom Timo!

Mooie keuken.
 
Welkom bij het forum, mooie opstelling heb je zo!
 
Welkom Timo, ik weet dat regen en sneeuw geen excuus ziijn om niet te bbq-en. maar komt er nog een afdakachtig iets bij?
 
staat het t hele jaar buiten?wil mischien ook iets maken maar twijfel of daar een overkapping overheen moet
Ja, ik heb 2 hoezen bestelt op aliexpress voor over de bbq's (voor maar een paar tientjes). Ik heb eerst gekeken naar een hoes voor over het hele meubel maar dat werd al snel duurder. Daarnaast heb ik lithofin vlekstop op het beton gedaan zodat het mooi blijft.
 
Welkom Timo, ik weet dat regen en sneeuw geen excuus ziijn om niet te bbq-en. maar komt er nog een afdakachtig iets bij?
Nee, Heb er wel over nagedacht maar er staat ook al een veranda in de tuin dus dan werd het wel veel afdak. Als het wat minder weer is ga ik gewoon onder de parasol staan en dat werkt tot nu toe prima.
 
Welkom Timo
 
Terug
Bovenaan Onderaan