BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

R.Obdam

Tondelzoeker
Berichten
6
Hallo allemaal
Ik lees al een tijdje mee ,en dacht waarom eigenlijk ook niet even registreren en voorstellen.
Mijn naam is Richard en kom uit Velserbroek. vlg week wordt ik 63 mede door deze leeftijd heb ik het geluk dat ik altijd een 3 daags weekend heb.
Ben getrouwd, en heb de mzzl dat mijn vrouw eigenlijk altijd enthousiast is over mijn kookkunsten, of ze wil erg graag dat ik voor haar blijf koken natuurlijk.
Ik heb een large kamado, eigenlijk lukt alles tot nu toe wel zo‘n beetje. Maar dat komt dus echt omdat ik mij enorm voorbereid d.m.v YouTube filmpjes en appjes en dit forum
Ik heb dus ook een een complete set met hele en halve inlays zodat ik het filmpje exact kan reproduceren 😉 ook gebruik ik de meater+ zodat ik mij niet laat verrassen wat de temperatuur betreft
Heb ook al workshops gevolgd en daar heb ik ontzettend veel van opgestoken
Weet me dus wel te redden, maar wil graag leren van de info op dit forum want ben dus niet ervaren en/of creatief.
Vindt het leuk om in de weekenden ( met redelijk weer) in de tuin te bivakkeren en beetje klooien met de BBQ en uiteindelijk te genieten van lekker stukkie vlees maar ook vis, bloemkoolbom of een zelf gemaakte Pizza
Groeten Richard
 
Welkom Richard!
 
Welkom Richard
 
Welkom Richard
Komt me heel bekend voor ivm het opzoekwerk, daar kan ik mezelf soms in verliezen
 
Welkom Richard !

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom Richard. Heel veel lees en bbq plezier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan