BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen,

 
 

Ikbat

Stoker
Berichten
285
Hoi allemaal,

Ik dacht dat ik hier al lid was. Maar toch niet schijnbaar.

Sommige zullen me nog wel kennen van het bbq’en en sommige kleine wedstrijdjes.

Ik ben Martijn 38 jaar en woon in eindhoven.
Bbq is inmiddels zo’n 15 jaar mijn hobby en passie. Naast kleine wedstrijdjes doe ik af en toe een feestje.

Aan bbq’s heb ik er een aantal staan. Maar heb eindelijk met de vrouw kunnen regelen dat er een 21 inch chuckwagon bij kan komen. Deze ga ik deze week ophalen. Heb er zin in, eindelijk thuis op mijn eigen spelen ipv er 1 huren voor een feestje en net niet goed onder de knie krijgen.

Verder heb ik natuurlijk wat Webers staan (5x), een barrel, een Bullit smoker een rookkast en een gasser. Al gaan die laatste 2 er nu uit om plek te maken (soms moet je een compromis maken) en deze waren beide al wat verder op. De Hasselt is inmiddels een 15 jaar oud, en levers veel op bij de schroothandelaar (180kg aan schoon rvs) en de rookkast was een houten zelfbouw die zijn beste tijd heeft gezien.
 
Welkom
 
Martijn welkom bij de club. Mooie verzameling barbecues heb je intussen.
 
Welkom Martijn!
 
Martijn, welkom bij het genootschap.
 
net maar even boodschappen gedaan om dit weekend te spelen. Lang leven de hanos en halal slager.


8E901FAC-CB07-4326-807B-05214A7DBB6A.jpeg
 
Welkom!
 
Hoi ikbat, ineens valt het kwartje; ik geloof dat ik jou ken van een terrassen camping in Tsjechie! Welkom (terug?) hier :)
 
In pnovany ja zeker, thats me ;)
Bekijk bijlage 40414
Ah cool!

Ikbat hier is de reden dat ik mij meer in het bbqen ben gaan verdiepen! Op een kleinschalige camping in pnovany een aantal jaren geleden verzorgde hij op een dag bbq voor de hele camping. Ik vond bbqen altijd al wel leuk om te doen (lekker beetje grillen) maar wat ik toen zag en proefde opende een compleet nieuwe wereld voor mij. Had geen idee dat je een hele dag bezig kon zijn met vuur, rook, vlees en saus! Nog bedankt daarvoor haha
 
Geweldig dat je er mee bent door gegaan! Er is niets mooier dan deze hobby te delen met andere en samen te genieten van de mooie dingen in het leven ;)

Dit jaar zal ik ook weer in pnovany de weertjes neer zetten, dus als je in de buurt bent daar kunnen we het samen doen 😂
 
Welkom Ikbat, veel plezier en inspiratie hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan