BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

prekz

Tondelzoeker
Berichten
3
Mijn naam is Jurren, ik ben 29 jaar en woon in Venlo.

Ik heb al enkele jaren ge-bbqt op een Weber 47CM en hier ook een mooi meubel voor gemaakt. Sinds 2 weken eigenaar van een Grizzly Grill Elite Large waar ik erg blij mee ben. Binnenkort ga ik mijn meubel ombouwen zodat de grizzly grill hierin past. Ik zal dan ook nieuwe foto's posten. Verder kijk ik al een tijdje regelmatig op dit forum, maar wil nu af en toe kunnen reageren op de mooie creaties die hier gemaakt worden :cool:
 
Welkom Jurren. We zijn altijd benieuwd naar foto's van leuke projecten.
 
Nou Jurren ik hoor graag wat jij van de Grizzly Grill ,want daar zit ik ook steeds naar te kijken.

Groet peter.
 
Welkom Jurren, veel plezier hier en veel lol van je Grizzly Grill.
 
Jurren, welkom op het Genootschap.
 
Nou Jurren ik hoor graag wat jij van de Grizzly Grill ,want daar zit ik ook steeds naar te kijken.

Groet peter.
Het is voor mij de eerste kennismaking met een Kamado BBQ. Maar hij ziet/voelt super degelijk. Al een keer spareribs (3-2-1 methode) gemaakt, en morgen gaat er ongeveer 1kg procureur voor pulled pork op.

Grootste voordeel ten opzichte van een weber kettle is de zuinigheid. Na de sparerib sessie zat het houtskool mandje nog voor 2/3 vol.


Grizzly Grill is ook erg compleet qua accesoires, en vooral het D&C is heel fijn.
Wel wil ik nog een keer kijken naar gietijzeren halve maan roosters.
 
Hoi Jurren, welkom bij het Genootschap, een Weber is zeker een goede BBQ, dat hele volksstammen nu een Kamado aanschaffen wil helemaal niet zeggen dat ze nu opeens kunnen BBQ-en.
Ik zeg altijd: Het ligt niet aan het spulletje maar aan het knulletje.;)
 
Welkom bij het genootschap

het blijft niet ge-bbqt, zal vast nog gebruikt blijven worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan