BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen.

 

Ber25069

Pitmaster
Berichten
722
Hallo mijn naam is Peter ,ik kom uit de mooie Alblasserwaard .
Ik heb eigenlijk niet veel ervaring met BBQ ,maar doordat ik hier een beetje mee lees vind ik het steeds leuker worden
om het zelf ook wat meer te gaan doen.
En zeker omdat mijn broer ook pas een Kamado heeft gekocht ,echt een prachtig ding ,ben gelijk jaloers.
Het is een Grill Guru een Large.
Dus ik ben me flink aan het inlezen om er ook een te kopen.
Alleen ik zit nog met een klein probleempje ,ik moet mijn vrouw nog overhalen ,wel bekent denk ik
En verder hoop ik hier veel te leren en te vragen .

Groet Peter.
 
Welkom Peter.
Als dit je kan helpen om je vrouw te overtuigen: De levensduur van een beetje kamado is al gauw meer dan 20 jaar, hoeveel paar schoenen koopt een gemiddelde vrouw in die 20 jaar ... en leg dan die bedragen eens langs mekaar ;)
Veel plezier met je in te lezen.
Dit forum is een uitstekende plek om bij te leren trouwens.
 
Welkom Peter
 
Welkom en veel kookplezier!
Enkele punten om jouw vrouw te overhalen:
- je kookt wat meer en zij wat minder. Met een kamado kan je perfect het hele jaar door koken
- vakantiegevoel thuis
- Levensduur zoals Grimlord al aanhaalde
- De uren dat je iets op het vuur hebt liggen ben je thuis
- Een prachtige hobby
 
Welkom Peter en veel plezier op het forum.

Strategie is je uit laten nodige door je broer voor een BBQ sessie en hem influisteren dat hij een aantal leuke gerechten moet serveren. De liefde gaat niet alleen door de maag van de man;)
 
Q Huib ,ik ben al uitgenodigd dus dat is al geregeld
En die van die 20 jaar kan ik er wel ingooien ja.

Groet peter.
 
Welkom Peter, en succes met je partner te overtuigen van de noodzaak een "speeltje" ( zo noemt mijn vrouw de bbq :unsure: ) van die waarde aan te schaffen...
 
Hoi Peter,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom bij het genootschap

als je broer jullie uitnodigd een ook nog lekkere dingen serveert slaat het virus misschien wel over 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan