BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

SteveMarcos

Tondelzoeker
Berichten
17
Hoi iedereen,

Ik stel me hierbij voor: mijn naam is Steve en kom uit Utrecht. Ik heb een Weber Q gas bbq en een kleine kamado die ik ooit heb aangeschaft bij de Action.

Ben nu aan het experimenteren geslagen en heb bijvoorbeeld laatst een tri-tip op reverse seared manier gemaakt, waar ik helemaal niet ontevreden over was.

Nu ik het 'gepruts' een beetje zat ben, is mijn zoektocht naar een grotere kamado gestart. Waarom gepruts? Ik ben de kneepjes aan het leren en afkijken van een familielid die heeft gewerkt bij gerenommeerde (sterren)zaken, dus stel ik mij zelf standaard nederig op wat betreft koken/barbecue. En met heel veel oefenen moeten die stukjes vlees en groentjes ook met de perfecte cuisson gemaakt kunnen worden.

Ik hoop door dit forum de juiste kamado aankoop te kunnen doen en te genieten van al het moois qua bbq en lekkere eten/recepten en uiteraard zelf klaar te maken.

Salute,
Steve
 
Steve welkom bij het BBQ Genootschap
 
Hoi Steve welkom bij de club. die kamado is niet heilig hoor op een stalen kogeltje maak je ook die heerlijke gerechten want het is niet de BBQ die de gerechten maakt maar degene die er achter staat.
 
Welkom :)
 
Hoi Steve,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom bij het genootschap

Laat de rook maar langs’t dommetje omhoog komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan