BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

Rhodez

Tondelzoeker
Berichten
9
Ha allemaal,

Graag wil ik mij bij deze even voorstellen. Ik ben Reinier, 40 jaar, een vrouw en 2 schatten van dochters (8 en 6) en heb voor mijn verjaardag een Masterbuilt van mijn vrouw gekregen. Het heeft even geduurd voor deze werd geleverd, maar half juli was het gelukkig zo ver. Inmiddels (ook even met vakantie geweest) al enkele gerechten gemaakt, zoals Pulled Park, gecaramelliseerde ananas, entrecote, de reguliere bbq-gerechten, geroosterde groenten en aluminium groente pakketjes, zoals feta fourno.

Heb nu al door dat dit zomaar echt mijn nieuwe hobby kan worden! Heb dan ook al veel inspiratie opgedaan in boeken als Hete Kolen, Groen op Kolen (mijn vrouw is vegetarisch), Let's make BBQ Great Again en I Can BBQ.

Op dit forum wil ik vooral graag verdere inspiratie en ideeën op doen en zien wat ik nodig heb om alles uit de hobby te halen. Ook ben ik erg benieuwd naar tips en trucks, vooral voor het vegetarische van mijn vrouw. Zij moet als de gever van het cadeau natuurlijk tevreden gesteld worden ;)

Tot verdere berichten!

P.S. Nog even een foto van het mooie apparaat:

20200711_113207.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi Reinier,
welkom bij het Genootschap.
In het receptendeel bij vegetarisch maar ook bij bijgerechten staan in totaal redelijk wat recepten zonder vlees of vis.
 
Reinier, ik ben heel benieuwd naar jou vega-creaties. Hoewel ik van het fornuis veel vega tover, heeft dit nog niet mijn primaire gedachten bij de Q. Maar help gerust daar verandering in te brengen. Inspireer ons! ;-)
 
Welkom hier
Ik ben een vlees liefhebber, maar de vegetarische gerechten en bijgerechten waar Ewald naar verwijst zijn ook nog eens verrekte lekker.
Veel plezier
 
Welkom bij het genootschap
Dat zijn fijne cadeautjes. Bij de recepten staan vast recepten waarvan de gulle geefster van zou kunnen genieten
 
Terug
Bovenaan Onderaan