BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen.

dennis010

Tondelzoeker
Berichten
11
Hoi.

Ik ben Dennis en ik woon in Rotterdam, onlangs een huisje gekocht op een vakantie park in Rotterdam met een grote tuin.
Uitgebreid koken vind ik leuk en ik heb altijd BBQ leuk en lekker gevonden.. Maar helaas heb ik bij m'n woonhuis niet echt een geschikte tuin.

Nu ik een huisje heb met een grote tuin ken ik lekker m'n gang gaan... Ik heb nog NIKS maar dat komt goed. :p
 
Welkom bij het genootschap
Lekker een huisje met tuin om te Q-en
 
Dennis, welkom bij de club. Succes met je zoektocht naar een bbq voor je tuin.
 
Hoi Dennis,
welkom bij het Genootschap.
Hou het op de gerenomeerde BBQ merken Zoals voor de ketels: Weber, Napoleon, Outdoorchef Europe
Deze hebben zich door de jaren al bewezen.
Als eerste BBQ zou ik niet meteen een keramiek nemen, als de hobby tegenvalt heeft het je een hoop geld gekost.
Op MP zijn leuke 2e hand webers te koop ;)
 
Hoi Dennis,
welkom bij het Genootschap.
Hou het op de gerenomeerde BBQ merken Zoals voor de ketels: Weber, Napoleon, Outdoorchef Europe
Deze hebben zich door de jaren al bewezen.
Als eerste BBQ zou ik niet meteen een keramiek nemen, als de hobby tegenvalt heeft het je een hoop geld gekost.
Op MP zijn leuke 2e hand webers te koop ;)

Ik heb er al 1 op het oog... of beter gezegd 2. Een Weber E-4710 47cm, en een Green Mountain Grill pellet smoker. Helaas past er geen 57cm weber in mn blad die ik al een poosje geleden hebt gekocht.. 300x65 en 4cm dik massief eiken.
Ik ben nu een overkapping aan het maken en hierna is de buitenkeuken aan de beurt. Ik maak binnenkort een topic met de progress van de overkapping en buitenkeuken. Waarbij ik straks wel wat tips kan gebruiken. :p
 
Ik heb er al 1 op het oog... of beter gezegd 2. Een Weber E-4710 47cm, en een Green Mountain Grill pellet smoker. Helaas past er geen 57cm weber in mn blad die ik al een poosje geleden hebt gekocht.. 300x65 en 4cm dik massief eiken.
Ik ben nu een overkapping aan het maken en hierna is de buitenkeuken aan de beurt. Ik maak binnenkort een topic met de progress van de overkapping en buitenkeuken. Waarbij ik straks wel wat tips kan gebruiken. :p
Ik zou nooit mijn BBQ aanpassen aan het werkblad, eerder andersom, een weber 47 is al snel te klein
 
Ik zou nooit mijn BBQ aanpassen aan het werkblad, eerder andersom, een Weber 47 is al snel te klein
Je hebt daar wel een punt alleen heb ik al een werkblad die prijzig was. De Weber bbq is voor erbij. De Green Mountain zal mn main bbq worden.
Volgend jaar wil ik er een Kamado bbq erbij. Mn broertje heeft een 47cm weber en moet zegge opzich gaat het wel. Een nieuwe werkblad kopen is helaas geen budget voor. Overkapping is al fors aan de prijs.. Dan nog de buitenkeuken. spoelbak/kraan/dubbele gaspit, hout /weber bbq, Green Mountain Grill.... Daarbij heb ik een beperkte ruimte onder de overkapping kwa diepte.. Spoedig zal ik wat foto's posten.. wil eigenlijk de overkapping klaar hebben eer ik wat foto's ervan post. Ik doe alles alleen en icm werk gaat het niet super vlot. (Geeft niet kost alleen wat tijd)
 
Terug
Bovenaan Onderaan