BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

 
 

Robin

Sprokkelaar
Berichten
40
Ik ben Robin, 45 jaar, en woon met mijn vrouw en dochter in Halsteren (Noord-Brabant). Naast lekker koken en brood bakken, hou ik ook van barbecueën. Ik gebruik thuis al jaren mijn oude vertrouwde Weber 47 (met wat modificaties) en op de camping een Weber Go Anywhere (ook wat aangepast).
Mijn voorkeur gaat over het algemeen uit naar low-and-slow bereidingen, waarbij ik het geluk heb dat ik hier op de Brabantse Wal goed aan eerlijk vlees kan komen. Het liefst doe ik dit soort bereidingen samen met een goede vriend, waarbij we samen ook de nodige biertjes proeven. De wereldkeuken wordt bij ons niet geschroomd.

Ik volg dit forum nu een tijdje, en dacht bij mezelf; wellicht kan ik ook nog wat bijdragen aan eenieders plezier.

Groeten Robin
 
  • Leuk
Waarderingen: Luth
Welkom bij het genootschap
Jullie hebben nog genoeg te proeven
 
Hoi Robin,
welkom bij het Genootschap
 
welkom hier
het komt wel heel dichtbij nu. Halsteren :) Rode Schouw, De Beek, De Schans?
waar haal jij je vlees als ik vragen mag? bij slager vd zande?
 
welkom hier
het komt wel heel dichtbij nu. Halsteren :) Rode Schouw, De Beek, De Schans?
waar haal jij je vlees als ik vragen mag? bij slager vd zande?
Haha, ook Halsternaar? Wij wonen in de Schans. Het 🐷 vlees haal ik bij Frank van der Zande, rundvlees ook regelmatig bij boerderijwinkel Den Hof.
 
Haha, ook Halsternaar? Wij wonen in de Schans. Het 🐷 vlees haal ik bij Frank van der Zande, rundvlees ook regelmatig bij boerderijwinkel Den Hof.
De beste jaren van mijn leven daar versleten.
Ja, vd Zande Is wel goed.
Haalde ook wel eens vlees (en andere dingen) bij de Marokkaanse slager op de hoek van het koren beurs plein in bergen op Zoom. Heel erg goedkoop, goed en lekker.

Veel plezier hier op dit fantastische forum.
Groet Rick
 
Terug
Bovenaan Onderaan