BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

HertogJan71

Tondelzoeker
Berichten
3
Hallo,

Ik ben Bert, 48 jaar, samenwonend en de troste vader van onze puberzoon. Met z'n drie?n wonen we in een buitenwijk vanAssen.

Al enige jaren ben ik in het bezit van een DO. Deze zit nog immer in de verpakking.
De reden dat ik deze kocht was omdat ik in de afgelopen jaren het e.e.a. aan bushcraft heb gedaan.
Hierbij komt koken op kampvuurtjes aan de orde en leek mij een DO ook wel praktisch.
Waar ik niet bij stilstond was het gewicht van een DO. Aangezien ik zo licht mogelijk reis als ik aan het bushcraften ben bleef de DO dus ongebruikt in de garage.
Ik had beter een kleinere kunnen kopen maar goed de impuls aankoop was reeds gedaan.

Deze zomer wordt het hoogtijd dat ik de DO ga gebruiken. Ik heb een driepoot met vuurschaal besteld dus het BBQ-feest kan beginnen (mijn vriendin werd niet zo enthousiast van het feit dat ik een permanente vuurplaats is de tuin wilde gaan aanleggen  :-/)

Ik hoop op dit forum tips en trick te lezen over het wel en wee met en over de DO.

groet,

Bert

 
Hoi Bert,
welkom bij het Genootschap.
Hoeft geen vaste vuurplaats te zijn, en mooie vuurschaal kan ook, en die kun je na gebruik en afkoelen aan de kant zetten.
 
Hoi Ewald,

Weet ik maar ik vond het zelf wel tof. Fikkie steken blijft leuk  :D :D :D
Vuurschaal besteld.

groet

Bert
 
Welkom hier Bert!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Heel veel plezier hier

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan