BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

Marjolijn

Tondelzoeker
Berichten
7
Hallo
Ik ben sinds de zomer begonnen met ?echt? bbq?en. Ik heb een ProQ Frontier en ben nog volop aan experimenteren.  Werd zo enthousiast dat ik ook meteen een Do Windmill en kleinere Iron cast pannetjes heb aangeschaft. Maar hoe ik dat met het bbq?en ga combineren is nog een hele uitdaging  :D Meestal op de donderdags ga ik bbq?en  omdat mijn zoon en zijn gezin komt eten. Ik lees veel over Qen en merk dat iedereen wel zijn eigen manier van doen heeft. Kan soms zeer verwarrend zijn. Helaas moet ik het allemaal zelf uitdokteren want mijn man snapt door zijn Altzheimer helemaal niet wat ik allemaal aan t brouwen ben. Hij smult alleen maar  :) . Verder in mijn directe omgeving geen andere Q fanaten.
Ik heb al weken een Brisket in de vriezer liggen maar durf er nog niet aan te beginnen. Zou het eigenlijk voor de kerst doen maar dat is een Ribroast en en een Longhaas geworden. Wil de Brisket toch maar doen op een rustig tijdstip en met een kleiner gezelschap haha. Ik hoop veel te leren en ben benieuwd naar alle heerlijke suggestie en tips om te genieten van de Q.
 
Hoi Marjolijn,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom hier Marjolijn!
 
welkom hier

gewoon jezelf goed inlezen voordat je ergens aan begint. Er is hier zo ongelofelijk veel kennis aanwezig.
Daarnaast is er ook nog de website van Noskos, BBQ-NL.COM, waar menigeen het bbq-en van heeft geleerd.

goede voorbereiding en geen tijdsdruk zijn ook wel een grote pre. Dan moet het allemaal lukken. We bouwen hier geen raketten  :D
Succes en veel plezier
 
Marjolein welkom hier en veel plezier met barbecue?n.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
Verstandig om de brisket voor later te bewaren. De eerste pakt meestal niet zo goed uit ;)
 
Welkom bij het genootschap Marjolijn. :)
 
Hoi Marjolein,

Welkom op het BBQ genootschap en veel plezier op dit forum.
 
Welkom hier op het mooie forum en net wat anderen zeggen er is hier veel te vinden over recepten
Mooi dat je man nog geniet van je kookkunsten top
 
Terug
Bovenaan Onderaan