BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

 

Stephan90

Sprokkelaar
Berichten
46
Goedemiddag,

Al een ruime tijd lees ik hier op het forum mee. Nu ik zelf ook nog meer en beter wil gaan BQQen, kon het aanmaken van een account en het actief meedoen op dit forum ook niet achterblijven.

Over mijzelf: ben 29 jaar, kom uit de buurt van Almelo en heb op dit moment alleen nog maar de beschikking over een weber E-4710, hier komt binnenkort een Weber E-5775 bij!
 
Stephan, welkom op het BBQ Genootschap.
 
Hoi Stephan,

Welkom op het BBQ genootschap en veel plezier op dit forum.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier!
 
Welkom hier op dit mooie forum Stephan
 
Welkom!
Veel BBQ plezier
 
Hallo Stephan, welkom :)
 
roykosmeijer zei:
Wat heb je allemaal al gemaakt? En op welk gerecht/cook ben je het meest trots?

Tot nu toe veel verschillende burgers geprobeerd van o.a. Bbq-helden en bbqjunkie. Verder ben ik veel bezig geweest met kippendijen, ik ben erg verrast met wat er mogelijk is met de dij!

Als ik de nieuwe weber hier heb staan komt als ga ik voor het eerst een mooie pulled pork proberen te bereiden, als het zover is zal ik de foto?s online zetten!

Kan iemand ook nog uitleggen hoe het precies zit met het knorretje en kipje etc? :D
 
Zeker Strphan, die stickertjes kun je verdienen als je bepaalde gerechtjes maakt ?n die goed documenteert en hier deelt. Dus bijvoorbeeld beercan chicken, pulled pork en brisket.
Verder kun je meedoen aan Bacon day eens per jaar en kun je de foto wedstrijd winnen, dan krijg je ook extra stickers en word je misschien ook wel een echte BBQ Baas!  :D
 
Sander72 zei:
Zeker Strphan, die stickertjes kun je verdienen als je bepaalde gerechtjes maakt ?n die goed documenteert en hier deelt. Dus bijvoorbeeld beercan chicken, pulled pork en brisket.
Verder kun je meedoen aan Bacon day eens per jaar en kun je de foto wedstrijd winnen, dan krijg je ook extra stickers en word je misschien ook wel een echte BBQ Baas!  :D

Top, bedankt voor de uitleg! Als het zover is dan zal ik het zeker delen!
 
Hoi Stephan,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan