BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

 

LuukD

Tondelzoeker
Berichten
6
Goedemorgen,

Ook maar is even voorstellen hier na een tijd lang "meegekeken" te hebben. Ik ben Luuk 33 jaar oud. Na vorig jaar een Weber Spirit 320 te hebben aangeschaft (die overigens prima bevalt), sinds kort ook eigenaar van een Weber Smokey Mountain 47cm. Die laatste is er gekomen omdat low&slow op de gas bbq prima ging, maar qua gaskosten, toch wel in de papieren ging lopen. Daarnaast is het natuurlijk altijd leuk om wat nieuws te proberen  ;)
Misschien volgt er ooit nog is een kamado, maar tot nu toe heb ik daar nog geen behoefte aan (en ook geen geld voor :p).

Ik woon zelf in Middelburg, helaas ben ik er nog geen goede bbq gerelateerde winkels (behalve groenrijk, intratuin, maar dit zijn eigenlijk geen speciaalzaken) tegenkomen in de buurt, misschien is er iemand hier die wat tips voor mij heeft?
 
Van harte welkom Luuk.
Van die WSM 47 ga je h??l veel plezier beleven als je hem gebruikt voor de lange L&S sessie's. :)
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Luuk,
welkom bij het Genootschap
 
Luuk, welkom hier. Met je WSM heb je al een heel veelzijdig apparaat dus een kamado hoeft er niet direct bij ook.
 
Welkom hier Luuk!
Er is licht aan het eind van de tunnel... :D. Richard van Green Forest BBQ in Terneuzen heeft veel op voorraad, of kan het bestellen
 
Welkom hier Luuk  :)
 
Luuk, welkom bij de club.
In Terneuzen zit Green Forrest daar kan Richard je goed helpen met bbq spullen en tips.
 
Bedankt allen!
Als ik in de buurt van Terneuzen ben ga ik zeker een kijkje nemen
 
Welkom hier

Intratuin halsteren heeft ook een zeer uitgebreid assortiment. Is niet altijd de goedkoopste, maar straks, als de kerstversieringen er weer aankomen rond september, wel interessante aanbiedingen.
 
Welkom Luuk


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan