BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

 
 

Youp

Sprokkelaar
Berichten
28
Goede middag,

Graag wil ik me even voorstellen. Ik ben Youp, kom uit het zuiden van het land en ben consumptief docent van beroep.
Dat betekent dat ik regelmatig met groepen leerlingen terug te vinden ben in de keuken op school.
Gisteren hebben we tbv een nieuw project waarmee we na de meivakantie starten een kleine foodtruck aangeschaft waarmee we op markten en evenementen willen gaan staan met leerlingen (en bbq's....)
In mijn vrije tijd geef ik geregeld workshops op de BGE en OFYR.
Zelf werk ik thuis al jaren met de Weber Bar-B-Kettle 47 maar ben in heel blijde verwachting van een Bastard Large.

Via het boek van Dennis 'Noskos' van Koutrik kwam ik in contact met dit Genootschap.
Graag wil ik dan ook ?cht 'het vuur de baas' en ben dan ook blij dat ik ben toegelaten!!
 
Hallo Youp.

Van harte welkom bij ons gezelschap.
Veel succes met het nieuwe project, een prima idee en ik denk dat je daar veel mensen een plezier mee doet en 't is
erg leerzaam natuurlijk.

Grts,

Hans.
 
Youp zei:
Via het boek van Dennis 'Noskos' van Koutrik kwam ik in contact met dit Genootschap.
Graag wil ik dan ook ?cht 'het vuur de baas' en ben dan ook blij dat ik ben toegelaten!!

Als je maar belooft dat je heel veel gaat BBQ-en het hele jaar door dan komt alles goed.
Welkom bij het Genootschap Youp!
 
Welkom!
 
Welkom Youp


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Welkom Youp, ook leuk dat je de jeugd leert kennis maken met deze mooie hobby
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier Youp  :)
 
Youp, welkom bij de club! Met dat boek van noskos komt het vast goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan