Beef en Steak

Voorstellen vanuit Krommenie

vandebrug

Tondelzoeker
Even voorstellen: Hugo, 47, uit Krommenie. Getrouwd en 2 kinderen. Na jaren een Cobb als BBQ gehad te hebben vond ik het eind afgelopen zomer tijd voor een wat volwaardiger BBQ. En dat werd de Napoleon pro22k-cart-2. Al een paar keer gebruikt maar moet toegeven dat ik het allemaal nog wel spannend vind. Paar weken geleden een ribeye op de BBQ gehad en dat was heerlijk. Indirect, oftewel, aan de ene kant kolen en aan de andere kant het vlees. Aan het einde nog even boven het vuur voor het krokante laagje.

Nu langzaam meer vertrouwen krijgen en meer op de BBQ leggen. Spareribs, moinkballs en shotgun shells staan in ieder geval op de todo lijst. En ooit een overkapping om een buitenkeuken te maken. Voor nu nog even dromen.

20260127_171825.jpg

Welkom Hugo!

Iedereen is ooit ergens begonnen 😁
Vooral maken waar je zin in hebt, beetje wat online tips/tricks lezen en het gewoon zelf ondergaan.

Veel plezier op het forum.

Ah, Krommenie! Da’s in de buurt. Welkom bij het genootschap!

Zeker. Ben er ook al blij mee.
Met zo’n kettle van Napoleon valt volgens mij uitstekend te werken. Ik zie Ralph de Kok (tip voor als je die nog niet kent) er regelmatig prachtgerechten mee klaarmaken 👌🏻

Hoi Hugo,
Welkom bij het Genootschap

Welkom Hugo! Ziet er al goed uit. En vooral: gewoon lekker maken wat je zelf graag wilt maken. Geniet ervan!

Terug
Bovenaan Onderaan