BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen van een argentijns

Rundvlees snijden cursus, het spijt me maar ik krijg het alleen in het Spaans, slagers spreken meestal niet meer talen dan het dialect van koeien.
De jongeman met de militaire pet is mijn neef, het zijn beroemde steakhuizen in Zuid-Amerika.
De slager is een meesterslager van een zeer TOP slagerij.

Minuut 2:08, 6:10 en 7:17 VACIO is Bavette.
Minuut 3:15 en 7:19 ENTRAÑA is Middenrif
Minuut 7:37 MATAMBRE - ???


CARNE  2.jpg

CARNE  3.JPG
 
Welkom! dat is nog eens een grill! Gaaf dat je het zelf gemaakt hebt. Zoals hierboven Genoemd erg benieuwd hoe het bij jullie gesneden wordt.
Ben je zelf al een bij de lokale slager of de bio slager geweest. Een echte slager wilt je graag helpen en hij/zij weet ook wat te vertellen over zijn vlees o.a. Oorsprong en wat het gegeten heeft en de levenswijze. Vooral de bio slager kan he hierbij helpen. Hier in eindhoven weet ik ze wel. Alpen a/d rijn is ietsjes verder weg maar inderdaad beef en steak zouden je kunnen helpen, neem daar is contact mee op.
Verder erg benieuwd naar de creaties die je maakt. Hopelijk zien we er regelmatig iets van.

Ik bedoel argentinie is toch wel een van de landen waar een menig bbq fanaat zn hart harder van gaan kloppen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoi Roy, wat jammer, ik was vorige week in Leende op vakantie.
Ik heb de plaatselijke slagers geprobeerd, maar ze hebben me allemaal verteld dat het erg ingewikkeld is. Ik heb ze niet geïnteresseerd in iets nieuws zien.
Ik zou hier bij mij in de buurt een bioslager willen ontmoeten.

Gisteren heb ik Chimichurri gemaakt, onze nationale barbecuesaus. Tegenwoordig publiceer ik het in een aparte post. Nederlanders worden gek op deze saus.

IMG_20200822_121600_copy.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan