BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen? Natuurlijk!!

B

Burp

Gast
Hallo,

Mijn naam is Martin en ben al heel lang een BBQ fan. Met een simpele Weber 47cm kun je al leuke dingen doen. Niet zo fancy als vele hier maar meer dan voldoende voor mij. Ik heb erg leuke recepten gezien die ik zeker eens uit zal proberen. Ik zit niet de hele dag te wachten tot de BBQ aan kan want heb ook nog vele andere hobby's. Varen, tennis, modelbouw, karten, formule 1...... tijd te kort zoals je zult begrijpen.

Woonachtig in Zaandam en gezegend met een paar vrienden, vrouw en kids die ook van BBQ houden.

Tijdens onze jaarlijkse trip naar de F1 in Monza (alleen mannen natuurlijk :)) staat de Q bijna de hele dag aan. Heerlijke hamburgers, rosbief brochetjes, sate en meer wat we lekker vinden. Dat ziet er ongeveer zo uit:

Foto-6HMJWMDY-G.jpg


En als je denk "wat is dat een rare BBQ" dan klopt dat. Zelf gemaakt en gaat elk jaar weer mee. Geheel RVS met mandjes uit een ziekenhuis waar instrumenten in werden ontsmet. Kun je prima de snelheid regelen door er twee op elkaar te stapelen. Voordeel is ook dat het allemaal makkelijk schoon te maken is.


 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Van harte welkom hier Martin!!
 
Welkom, Martin bij dit prachtige genootschap!
 
Hoi Martin, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Dankjewel allemaal.

Nu maar eens het lekkerste sparerib recept zien te vinden......
 
Welkom!
 
Welkom
 
Terug
Bovenaan Onderaan