BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen Bodie

B

Bodie

Gast
Dag Allemaal!

Ik had me al eerder aangemeld maar het account is verwijderd, nu dus maar even voorstellen in de hoop dit te voorkomen. Ik heb niets gepost maar lees vooral graag mee met jullie creaties en verhalen.

Deze tijd vorig jaar ben ik in aanraking gekomen met het barbecuevirus en heb het sindsdien niet meer losgelaten. Alhoewel ik niet zo'n die-hard ben zoals de meeste van jullie heb ik de afgelopen weken toch al vijf keer de barbecue aangestoken en al vele recepten succesvol van het rooster afgehaald. Mijn favorieten (ook om te maken) zijn denk ik toch de klassieke spare-ribs en de pulled pork maar ook MOINK balls zijn (vooral door mijn gasten) erg geliefd.

Momenteel maak ik mijn probeersel op een Weber Master Touch en een Weber Smokey Mountain 37.
Die laatste heb ik vooral gekocht om eens te proberen wat ik van een smoker vind. Zoals je al kunt zien aan mijn favoriete gerechten bevalt deze erg goed. Des te meer reden te investeren in een grotere. Met zo'n 37-er ben je toch snel uitgespeeld. Ik twijfel nog om 'gewoon' een 47 of 57 te kopen of om maar direct te investeren in een keramische barbecue.
 
Welkom!
 
Welkom hier. We houden nu eenmaal van plaatjes :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Welkom!
 
welkom bij dit edele genootschap
 
Bodie, van harte welkom op het BBQ Genootschap!

 
Terug
Bovenaan Onderaan