BasBQ
Beef en Steak

Voorstel ronde :-)

W

whoek22

Gast
Beste BBQ genoten,

Graag stel ik mij ook even voor. Ik ben Wouter (whoek22) 29 jaar en kook al geruime tijd op de Black Bastard kamado en ben ontzettend enthousiast geworden over dit apparaat. Zo enthousiast zelfs dat ik heb besloten dit apparaat te gaan verkopen. Ik wil even voor alle duidelijkheid vermelden dat het niet de bedoeling is iets te promoten, ik zal dus ook geen link plaatsen.

Ik ben alleen erg benieuwd naar waar mede BBQ'ers enthousiast van worden. Wat zijn bijvoorbeeld volgens jullie:

Onmisbare accessoires voor de kamado
Wat vinden jullie de lekkerste RUB voor vlees/kip

Hebben jullie zelf al gekookt op de BB? Wat vinden jullie hiervan?

Ik wil ook graag in het voorjaar een Kookworkshop organiseren op de BB onder het genot van een hapje en een drankje. Waar moet ik op letten? Wat vinden jullie leuk om te bereiden op de kamado?

En natuurlijk de beste wensen voor het nieuw jaar gewenst! Als jullie anderzijds nog vragen hebben ben ik ze natuurlijk altijd bereid te beantwoorden. Je kunt dan een pm sturen ofzo.

Met vriendelijke groet

Wouter

 
hoi Wouter,
welkom bij dit edele genootschap
 
whoek22 zei:
Beste BBQ genoten,

Graag stel ik mij ook even voor. Ik ben Wouter (whoek22) 29 jaar en kook al geruime tijd op de Black Bastard kamado en ben ontzettend enthousiast geworden over dit apparaat. Zo enthousiast zelfs dat ik heb besloten dit apparaat te gaan verkopen. Ik wil even voor alle duidelijkheid vermelden dat het niet de bedoeling is iets te promoten, ik zal dus ook geen link plaatsen.

Ik ben alleen erg benieuwd naar waar mede BBQ'ers enthousiast van worden. Wat zijn bijvoorbeeld volgens jullie:

Onmisbare accessoires voor de kamado
Wat vinden jullie de lekkerste RUB voor vlees/kip

Hebben jullie zelf al gekookt op de BB? Wat vinden jullie hiervan?

Ik wil ook graag in het voorjaar een Kookworkshop organiseren op de BB onder het genot van een hapje en een drankje. Waar moet ik op letten? Wat vinden jullie leuk om te bereiden op de kamado?

En natuurlijk de beste wensen voor het nieuw jaar gewenst! Als jullie anderzijds nog vragen hebben ben ik ze natuurlijk altijd bereid te beantwoorden. Je kunt dan een pm sturen ofzo.

Met vriendelijke groet

Wouter

Hoi Wouter,
Welkom op dit mooie forum, waar je veel inspiratie kan opdoen.
Veel leesplezier toegewenst.
 
Welkom hier Wouter!

Waarom wachten tot het voorjaar? Kom lekker naar de Wintermeating in Zeewolde op 31 januari dan kun je kennis maken en ervaringen delen met anderen.

Daar zul je niet veel kamado's treffen schat ik in, de meesten komen naar de meating met een WGA, WSM of OT57-er, gewoon omdat Webers lekker draagbaar zijn. Er wordt hier ook best veel keramisch gebarbecued, ook op BB maar ook op Primo's en BGE's. Ik vind het hitteschild de enige echt onmisbare accessoire. Verder ben ik blij met mijn gietijzer en de pizzasteen. Ik gebruik verschillende rubs en stel ze ook zelf wel samen, erg afhankelijk van wat ik maak. Kijk maar eens rond op dit prachtige forum, er is hier heel veel inspiratie en informatie te vinden!

Veel plezier!
 
Hoi Sander,

Bedankt!

Ik ga in dat weekend net op wintersport :-( .. ook niet verkeerd natuurlijk, maar was ook graag gekomen. Wordt er na de wintermeeting nog wat georganiseerd?
 
Eeeeeh... de zomer meating?  :D
 
Welkom Wouter, join the club!
 
Welkom!
 
Welkom bij de club
 
Terug
Bovenaan Onderaan