BasBQ
Beef en Steak

Voor welke kamado kan ik het beste gaan (2 opties)

Als ze het officieel via een webwinkel verkopen, wat zou 'er dan mee zijn'? Ik zie het zo direct niet, maar het is idd wel vreemd hoe die prijzen in deze prijscategorie kunnen verschillen tussen de aanbieders.



Minder accessoires meeleveren etc?
De MB is nl "kaal" voor dat geld.
 
Minder accessoires meeleveren etc?
De MB is nl "kaal" voor dat geld.

Bij een KJC Classic zit alles verpakt in 1 kist. Lijkt me sterk dat ze deze kist open maken om er iets uit te halen. Maar het kan. Bij de omschrijving staat er wel alles bij. Het is ook niet zo een heel groot verschil tussen de MB en KJC1, vooral de D&C en de asla. MB heeft een ander onderstel dat eigenlijk wel mooier is.

Enige dat wel zou kunnen is dat het overjaarse modellen zijn. Ik sta er ook wat verstomd van hem aan €899 tegen te komen.
 
Grill bill is ook een mooie optie , classic large is er voor €850
 
Ik heb zelf een KJC2, top apparaat maar als ik jou lengte hoor, je voorkeur en het bedrag wat je wilt uitgeven met tevens de wens dat hij lang mee gaat zou ik voor de de Bastard Large 22 Compleet gaan. Fantastisch bakbeest en is net wat robuuster en groter dan vele andere large modellen. Dit is een prima prijs en bij goed onderhoud is het toch je "laatste" kamado die je koopt. Dus wees verstandig en maak geen keuze op een paar honderd euro.
 
Toch besloten om deze actie te laten gaan, de tuin is er nog niet helemaal klaar voor denk ik. Het had op zich wel gekund maar dan staat de Q in de buitenlucht dit leek mij geen goed plan (wel erg getwijfeld, was een mooie actie voor 2022 model).

Daarnaast hebben we verbouw plannen dus beter nog heel even wachten, mooi afdakje maken (die toestemming heb ik al haha) en dan eens kijken. Had de Q wel kunnen aanschaffen en ergens in doos laten staan, maarja waar laat je zo grote doos haha.

De uiteindelijke keus is wel gevallen op een Bastard en dan Urban, ben even bij Rookovens geweest daar staat genoeg voor een goede vergelijking. Grizzly vond ik de deksel zwaar gaan en onhandig met een clip de Basterd ging lekker open en voelde veel steviger. KJ vond ik toch wel te rood verder wel mooi en solide.

Wordt vervolgt wellicht in het najaar :D

Iedereen bedankt voor de Feedback!
 
Bij een KJC Classic zit alles verpakt in 1 kist. Lijkt me sterk dat ze deze kist open maken om er iets uit te halen. Maar het kan. Bij de omschrijving staat er wel alles bij. Het is ook niet zo een heel groot verschil tussen de MB en KJC1, vooral de D&C en de asla. MB heeft een ander onderstel dat eigenlijk wel mooier is.

Enige dat wel zou kunnen is dat het overjaarse modellen zijn. Ik sta er ook wat verstomd van hem aan €899 tegen te komen.
879,-

 
Terug
Bovenaan Onderaan