Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dannycnl zei:Beste mensen,
Wellicht een tipje via gamma.nl kun je alle weber spullen kopen die er zowat zijn en deze zijn dan gratis af te halen bij de bouwmarkt.
Zeker met keuzekorting scheelt dit weer behoorlijk
groeten danny
Gaat die 25% korting ook op Weber BBQ's (en specifiek de WGA) gelden dan? Mijn ervaring bij bouwmarkten is dat Weber vaak expliciet uitgesloten zijn van acties, dus vandaar mijn vraag... Nu staat hij juist expliciet in de actie (https://www.gamma.nl/assortiment/weber-go-anywhere-houtskoolbarbecue/p/B506186) en weet ik dus zeker dat die korting er isA6-owner zei:En er komen nog veel van die keuzekortingen aan, naast leuke acties waaronder ook 25% op de BBQ's.
steady eddy zei:en je over het bedrag of een keer 20% werknemers korting krijgt.
rbfoto zei:steady eddy zei:en je over het bedrag of een keer 20% werknemers korting krijgt.
Ben ik dronken of is je zin zo krom als een hoepel?
Als je dat eerste afvraagt is het antwoord nee, dan heb je nog niet genoeg gedronkenrbfoto zei:steady eddy zei:en je over het bedrag of een keer 20% werknemers korting krijgt.
Ben ik dronken of is je zin zo krom als een hoepel?
mitch01 zei:Het is i.i.g wel veel ja, wat ze hebben
Eens kijken of je daar straks dus ook je kortingstickers op kan plakken maar ik ben bang van niet.
We zullen zien