BasBQ
Beef en Steak

Vleeshaken gezocht

M

Mark053

Gast
Ik was opzoek naar (goedkope) vleeshaken, maar deze worden niet bij de blokker verkocht, dus iemand een goede tip waar ik deze kan kopen?


Ik heb online al een paar winkels gevonden alleen word de prijs dan te hoog(min bestel bedrag of hoge verzendkosten) voor een paar simple rvs haken.
 
Klopt die had ik al gezien, helaas niet 1 van de goedkoopste plekken voor vleeshaken ;-)
 
sligro zou ook nog optie zijn maar dan moet je maar net een pasje hebben, of je lokale slager lief aankijken
 
volgens mij kun je ze ook gewoon bij de bouwmarkt vinden, daar heten ze dan S-haken
 
12 stuks ? 1,99 bij Blokker. Vorige week setje gekocht. Staat wel bij dat ze uitverkocht zijn , maar ze hingen gewoon in het door mij bezochte filiaal. Nu nog ff kijken hoe ik ze in mijn Egg kan gebruiken ...
Koud roken.

http://www.blokker.nl/nl/blknl/handy-chromen-s-haken-set
 
mrwolf zei:
RichardK zei:
12 stuks ? 1,99 bij Blokker. Vorige week setje gekocht. Staat wel bij dat ze uitverkocht zijn , maar ze hingen gewoon in het door mij bezochte filiaal. Nu nog ff kijken hoe ik ze in mijn Egg kan gebruiken ...
Koud roken.

http://www.blokker.nl/nl/blknl/handy-chromen-s-haken-set
Ik weet niet of chroom en voedsel lekker samengaan, al is het bij koudroken. Ik zou voor een RVS-setje gaan.

De roosters van Weber zijn toch ook verchroomd. Waar je op moet letten is dat het chroomlaagje niet gaat afbladderen.
 
Lowietje72 zei:
De roosters van Weber zijn toch ook verchroomd.
Ja, stom he, dat zelfs een fabrikant als Weber met al hun ervaring zulke gevaarlijke en ongezonde materialen gebruiken, nota bene voor hun roosters  :D
 
mrwolf zei:
Lowietje72 zei:
De roosters van Weber zijn toch ook verchroomd.
Ja, stom he, dat zelfs een fabrikant als Weber met al hun ervaring zulke gevaarlijke en ongezonde materialen gebruiken, nota bene voor hun roosters  :D
Als de Amerikanen het gebruiken zal het met het gevaarlijk zijn wel meevallen.
Verwacht je dat het chroom oplost bij 200 graden?
 
BertM zei:
mrwolf zei:
Lowietje72 zei:
De roosters van Weber zijn toch ook verchroomd.
Ja, stom he, dat zelfs een fabrikant als Weber met al hun ervaring zulke gevaarlijke en ongezonde materialen gebruiken, nota bene voor hun roosters  :D
Als de Amerikanen het gebruiken zal het met het gevaarlijk zijn wel meevallen.
Verwacht je dat het chroom oplost bij 200 graden?
Zeker niet, ik had de bedoeling een enorm cynische ondertoon in mijn bericht te tikken  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan